Skip to main content

Onze ADSL modem is overleden; de snelheid was nog OK maar naam naar ip adres duurde enige minuten. Vervolgens heb ik de modem gepower cycled en nu start hij niet meer op; alle lampjes behalve ECO zijn aan. Een reset via het knopje achterop werkt niet.

Momenteel hebben we de oude modem van mijn moeder aangesloten zodat we weer internet hebben.

 

De modem die defect is, is een experia box v8. Kunt u een nieuwe sturen?

 

Bedankt,

 

Herman moolenaar

Ha @hermanxp, welkom! Wat balen zeg! Fijn dat je een modem van je moeder hebt kunnen lenen. Wij kunnen jouw modem omruilen, maar dan moet je wel jouw V8 weer even aansluiten. Anders registreert het systeem niet dat jouw modem defect is, want dan herkent hij alleen het modem wat je nu hebt aangesloten. Er zijn twee opties: of je vult je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en klantnummer en laat het hier even weten. Wij pakken jouw topic zo snel mogelijk verder op (tussen 8 en 22 uur). Je kunt ook bellen met 0800-0402, mijn collega's helpen je dan meteen verder!


Bedankt voor uw reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld. De oude modem aansluiten heeft geen zin omdat de modem helemaal niets meer doet, en dus ook niet meer bereikbaar is via het internet.

de modem hebben we al heel lang.

experia box v8

vg7519

mac 9c80df54bcde

sn a403008005


Ah, dan gaat dat een beetje lastig inderdaad.

Wat ook lastig is, is dat ik je graag een nieuwe toe wil sturen maar geen enkele supermarkt als PostNL servicepunt in de buurt te zien krijg. Gezien er nogal wat onduidelijkheid heerst over of bijvoorbeeld de Primera winkels nog wel weer open gaan volgende week, durf ik hem nu dus nog niet te verzenden. Morgen ga ik hier even achteraan, zodat ik weet waar ik het pakketje met een gerust hart naar toe kan sturen. kom er dan bij je op terug!


Het is een rare tijd. ik hoop dat u een sericepunt kunt vinden dat nog open is. afstand is niet zo belangrijk, ik kan de modem ook met de auto komen ophalen.


Wat we ook kunnen doen, is dat ik een koerier bij je thuis langs stuur, dan kunnen we verder niet voor nare verrassingen komen te staan!

Normaal gesproken kost het omruilen an de deur een tientje, maar gezien de situatie wil ik die kosten wel vergoeden :wink: Dit zou morgen nog kunnen op 1 van de volgende tijdstippen:

  • Tussen 12:00 en 15:00
  • Tussen 15:00 en 18:00
  • Tussen 18:00 en 21:00

Ik hoor graag of  van deze opties je goed uit komt :slight_smile: 


wij zijn morgen thuis. ieder tijdstip is goed, mijn voorkeur is vroeg, dus mijn voorkeur is tussen 12:00 en 15:00 uur. De andere tijdstippen gaan eigenlijk ook.

Bedankt zover. Ik waardeer uw medewerking heel erg


Ik zal de defecte modem en de adapter in een doos doen zodat deze mee terug kan.


Helemaal prima, ik heb de omruil er in gezet voor het tijdvak tussen 12:00 en 15:00 :blush: