Skip to main content

Hallo, 

mijn man en ik hebben 5 jaar geleden het huis van mijn moeder gekocht, zij is toen aan de achterzijde bij ons in huis blijven wonen. Mijn moeder heeft altijd nog het tv/internet abonnement betaald. Nu gaat zij verhuizen naar een aanleunwoning en wil graag haar abonnement behouden. (Dus verhuizing doorgeven en klaar is Kees) maar als wij dit doen, zitten WIJ zonder tv/internet en wij wachten momenteel op een seintje van de glasvezel dat wij aangesloten kunnen worden (De aansluiting ligt al een half jaar) en dit lijkt zeer binnenkort te gebeuren. Wat is wijsheid? Wij het abonnement van moeders overnemen en haar een nieuwe af laten sluiten of juist andersom? Is het mogelijk om nog voor een paar maanden bij KPN aan te sluiten en is dit maandelijks opzegbaar? 

Euh.... die glasvezel is niet van KPN dan?

Maar het is mogelijk om bij KPN een maandelijks opzegbaar thuis abonnement af te sluiten ja.


Nee helaas is het geen glasvezel van KPN, die keuze was er nog niet. We hopen in de toekomst wel weer over te stappen. We zoeken echt even een tijdelijke oplossing. 


Een maandelijks opzegbaar thuis abonnement is mogelijk bij KPN. Kost iets meer, maar u kunt het dan na 2 of 3 maanden ofzo weer opzeggen. Bij bestellen aangeven.


Hi @HeidiHallo, welkom hier. 

Ik zou ook voor de optie gaan die Nick aangeeft. 

Een maandelijks opzegbaar thuis abonnement is mogelijk bij KPN. Kost iets meer, maar u kunt het dan na 2 of 3 maanden ofzo weer opzeggen. Bij bestellen aangeven.

☝🏻 Je betaalt inderdaad iets meer per maand, € 3.- om precies te zijn, maar je hebt dan wel de optie om het maandelijks op te zeggen. Er geldt wel een opzegtermijn van 1 maand, dat moet je even voor lief nemen. Als je het op tijd aangeeft is de schade minimaal. 😉