Skip to main content

De afdekkap van mijn Genexis Gigabit modem ontbreekt. Kan KPN die leveren en/of monteren?

Ik maak geen gebruik van het kastje maar wil het toch netjes hebben zoals het hoort ;-)

Tevens de vraag of de glasvezelkabel in de meterkast achter de hoofdleiding uit gehaald kan worden. Deze kabel is van rechtsaf onder de hoofdleiding doorgestoken naar links wat niet handig is i.v.m. uitbreiding van groepenkast. Hij moet gewoon rechtstreeks vanaf de doorvoerbuis omhoog naar de Genexis die aan de rechterkant hangt.

 

Kan er eens een foto gestuurd worden? Vrijwel alle NT's die KPN plaatst zijn namelijk van Genexis, kunnen er dus een hoop zijn. 

Om zo'n kabel te verleggen kan ik je enkel doorverwijzen naar www.mijnaansluiting.nl.


Hierbij een foto ban het kastje

 

Ok, thnx, ik zal contact opnemen voor die kabel.


Ah, zulke kappen zijn er nog wel en monteurs hebben deze ook op voorraad, deze kunnen echter niet langs komen om te monteren zonder dat je ook daadwerkelijk klant bent. Gelukkig is die kap vooral esthetisch en biedt het verder geen meerwaarde meer (vroeger werd via die kap ook verzegeld zodat NT niet te verwijderen was maar dat mag niet meer). In dit topic werd aangegeven dat een mail naar KPN Netwerk volstaat: 

Aangezien contact via Mijnaansluiting.nl ook bij KPN Netwerk terecht komt kan je dit misschien combineren. Het betreft een GN02 FTU, dan weten ze ook gelijk welke kap er bedoeld wordt 😉

 

Het is dat ik alles heb ingeleverd toen ik stopte, anders had ik wel even langs Wijchen kunnen rijden 😅


Als ik het zo lees dan wordt het een mailtje naar KPN Netwerk..

Thnx!


Helaas zijn deze kapjes niet meer op voorraad. Dan maar geen kapje..


Dat is balen. Hopelijk komt er snel weer voorraad.