Skip to main content

Hallo ik heb net via iDEAL de betaling gedaan nu zie ik dat ik 2uur moet wachten voor heraansluiting..maar in mijnkpn zie ik nog niet terug dat et betaald is terwijl op mijn rekening zie ik dat wel hoe kan dat ?

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Tashaoedai, welkom hier op ons forum! 

Niet fijn dat je afgesloten bent, zeker in deze tijden snap ik dat je graag zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Goed dat je jouw betaling via iDeal hebt gedaan, op die manier kunnen wij je het snelst weer aansluiten. Het verwerken en zichtbaar worden van jouw betaling in MijnKPN kan iets langer duren, maar dat is geen probleem.

Mocht je een volgende keer betwijfelen of het lukt om op tijd te betalen, dan kan je ervoor kiezen om een betaalafspraak maken. Op die manier kan je voorkomen dat je afgesloten wordt, voorkomen is natuurlijk altijd beter dan genezen :slight_smile:

Laat je weten of jouw verbinding het weer doet, en ook als je andere vragen hebt?


Bedankt voor j antwoord maar hoe kan het dat de betaling nog steeds niet op de rek van KPN staat terwijl ik gwn via de betaallink heb betaald wat aangeeft dat je dan naar 2 uur weer een blokkade ontheffing krijg ik heb betaald om 7 uur en wacht nog steeds !...ben er beetje moedeloos van heb al 5x naar KPN gebeld 


@Tashaoedai . Oei, erg jammer dat het nog niet opgelost is. 

De afdeling die hier in kan bemiddelen is alléén telefonisch bereikbaar. De afdeling heet collections. Heb je die al gesproken? Hebben zij een verklaring?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Tashaoedai. Ben je inmiddels weer aangesloten? Laat het vooral weten als we nog iets voor je kunnen doen.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.