Skip to main content

Bij mijn moeder thuis in Tilburg hebben zij grootschalig in de wijk glasvezel gezet. Echter uitgerekend bij mijn moeder hebben zij diverse tegels niet gelegd. De monteur is tot twee keer toe geweest en wordt diverse tegels niet teruggezet. Mijn moeder is een kwetsbare ouder en ontvangt thuiszorg voor haar persoonlijke verzorging. Wij hebben nu regelmatig contact gehad met jullie op telefoonnummer 0800 0402 maar helaas wordt er op sommige dagen gewoon de hoorn opgelegd. Mijn moeder heeft al sinds 06-05 een gat voor haar deur. Momenteel zijn er tot twee keer toe monteurs geweest dit was op 19 mei, waarbij ze het niet konden oplossen omdat ze niet het juiste materiaal hadden. Waaronder ook vandaag op 23-05 zouden ze voor 12.00 uur de tegel zetten. Echter zijn ze tot op heden niet geweest en voor zowel mijn moeder als de zorgprofessionals die er komen is het zaak dat ze normaal in en uit huis kan gaan. Ik ga er daarom dan ook vanuit dat KPN dit met hoge spoed oplost en stel jullie bij deze ook verantwoordelijk voor ieder claim die hieruit kan uit voortvloeien. Dit valt onder de beroepsaansprakelijkheid van jullie om het zo goed mogelijk bij de klant op te lossen. Dit hebben jullie bij de overige klanten gedaan. Of discrimineer jullie mijn moeder?

Heel vervelend dit, echter je spreekt nu de provider KPN aan, je moet KPN netwerk hier voor hebben, onderaan deze pagina: https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/ vind je de gegevens.


Hoi @Lesly84 . Welkom op het forum.

Erg spijtig dat deze situatie is ontstaan. Heb je hierover ook contact gehad met KPNNetwerk?Â