Skip to main content

Goedendag,

 

Na een turbulente KPN storingsgevoelig periode achter de rug met betrekking tot de tv ontvanger wil ik graag overstappen naar een andere provider. Op ons adres wordt er ook alleen maar een snelheid van max 100 mbits aangeboden en dat is in 2021 niet voldoende.

Kan een KPN medewerker hierin mij assisteren en zou dus kostenloos mijn alles in 1 thuis willen opzeggen. Onze 3 mobiele abonnementen houden wij wel aan. 

 

Gr S

Als je buiten je contractperiode zit kan je kosteloos opzeggen via 0800-0402.


Als je buiten je contractperiode zit kan je kosteloos opzeggen via 0800-0402.

 

En als dat niet het geval is?


Dan zal je of moeten wachten tot je contract afgelopen is of het restbedrag in één keer betalen met administratiekosten. Nou of dat het waard is vraag ik me af. En aan 100Mbit/s niet genoeg hebben lijkt me onwaarschijnlijk maar wellicht ben je een enorme downloader of zit je met een man of 10 in één huis.  


Ik bel KPN wel even, ben jij een kpn medewerker?


100mb is tegenwoordig wel weing voor een gemddeld huis houden met aardig wat TVs  waar op je bij voorbeeld netflix kijkt tegelijk en slimme spullen. daar voor hoef je niet eens met 10 man samen te wonen :drooling_face:


Als u echt een Alles-in-1 abonnement heeft, dan is dat allang verlopen en heeft u een maand opzegtermijn. Die abonnementsvorm kan al jaren niet meer afgesloten worden.


Goedemorgen @Syed1, in MijnKPN kun je zien tot wanneer het contract loopt. Is het contract nog niet afgelopen dus bij een overstap betaal je de resterende maanden het abonnementsgeld. Je kunt het beste een opzegging telefonisch bespreken via 0800-0402. 


Ik ben in maart overgestapt van Tmobile naar KPN. En heb nu al spijt hiervan. Wat een ellende met al die storingen. In een winkel breng je het product terug maar hier zit je een jaar aan vast. 

Pvvv wat een gezeik

 


Hallo @Touran65 binnen 14 dagen na activatie kun je kosteloos opzeggen, of is die termijn al voorbij?

Dan kun  je alleen opzeggen na je contract of met een afkoopsom die gelijk is aan de nog niet-verstreken termijnen overeenkomstig de voorwaarden.

 

 


@Touran65 wat voor storingen heb je dan?


Haperend geluid en beeld, regelmatig de tekst dat het tv kastje opnieuw opgestart moet worden. Vraag me af of dat met glasvezel te maken heeft.


Is de ontvanger met een kabel aangesloten op het modem? 


Ik ben in maart overgestapt van Tmobile naar KPN. En heb nu al spijt hiervan. Wat een ellende met al die storingen. In een winkel breng je het product terug maar hier zit je een jaar aan vast. 

Pvvv wat een gezeik

 

Bij elders zit je vaak ook 1 jaar aan vast.. Dat is altijd zoals het gaat.


Haperend geluid en beeld, regelmatig de tekst dat het tv kastje opnieuw opgestart moet worden. Vraag me af of dat met glasvezel te maken heeft.

 

Kan zijn dat je de tv op een extra switch hebt zitten..

 

Mogelijk dat die switch geen IGMP Snooping gebruikt.. Voor KPN TV heb je dat wel nodig.