Skip to main content

Hallo,

onlangs stond er een aardige KPN meneer aan de deur met de vraag of ik wilde overstappen naar KPN.

Hij heeft mij alles uitgelegd, mijn huidige Ziggo abonnement bekeken en overtuigd dat ik bij KPN beter af ben. Internet van Ziggo haperde af en toe maar voor de rest was ik tevreden met Ziggo.

overstapservice maakt dat ik niets hoef te doen en ook nog eens gratis. Alleen wel afspraak maken met de monteur.

Afspraak gemaakt en na volle tevredenheid is alles geïnstalleerd.

helemaal happy tot ik een factuur van Ziggo kreeg met een afkoop contract van €365,-

klantenservice KPN gebeld en advies gekregen om de factuur te betalen en een klacht in te dienen bij KPN. KPN komt dan wel met een oplossing was de boodschap.

Via de link die ik kreeg doorgestuurd kwam ik weer terecht bij klantenservice. Deze meneer was iets minder positief. Hij kon mij hooguit korting geven maar snapte dat het zuur was en gaf aan toch echt een officiële klacht in te dienen.

Dit gedaan en nog de zelfde dag teruggebeld door de    Klachten afdeling. Helaas we kunnen niks voor u doen, had u maar beter op moeten letten. Om het verder niet te veel energie te laten kosten stelde ik voor om dan de korting maar te doen. Dit heeft men nu in beraadt. Hierover moest ik een mail sturen naar ****. Ik krijg nu geen reactie meer. Kan ik nog meer doen?

 

Admin: e-mailadres verwijderd

Hoi @Peter Kroek, welkom.

Wat een gedoe zeg allemaal. Ik kan mij voorstellen dat je baalt. De overstap was zo geregeld maar niet helemaal zoals gehoopt. Nu heb je dat laten rusten en daarom voor de korting gekozen. Alleen deze heb je nog niet gekregen. Ik wil graag eens meekijken wat ik daarover kan vinden. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant. Hoor ik graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Ja ga ik doen👍🏼 
heb gisteren met Ziggo gesproken. Zoals verwacht kaatsen hun de bal weer terug naar KPN. Volgens hun heeft KPN een melding gehad dat er nog contractverplichtingen zijn. Maar dat ze desondanks “het contract er doorgedrukt hebben.

volgens hen heb ik zelf een mail gehad dat ze graag met mij in gesprek willen over de overstap. In de standaard mail stond ook vermeld dat er eventueel kosten kunnen zitten aan overstappen.

deze mail heb ik gemist.


Dat is wel balen dat je die gemist hebt. Ik heb dan even meegekeken naar het aanbod. Ik kan deze echter niet doorvoeren. Ik heb daarom mijn collega gevraagd om contact met je te zoeken. Ik hoor graag van je als dat gedaan is.