Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb hier op het forum en op de website van KPN gelezen dat het direct na het bestellen via de klantenservice mogelijk moet zijn om het bezorg adres te wijzigen. Ik heb namelijk de sleutel nog niet van het nieuwe adres en wil het pakket graag bij mijn ouders laten bezorgen.

 

Nu zegt de mevrouw aan de telefoon van de klantenservice dat dit niet mogelijk is en dat ze dan de hele bestelling moet annuleren en op een nieuw adres zetten. Is het mogelijk om dit probleem wel op te lossen?

 

Groeten Kevin

Hallo @Kevin18, het afleveradres kan wel degelijk door de klantenservice worden aangepast. Het bevreemd mij dan ook te lezen dat jou anders is verteld. Ik raad je aan om toch nog een keer te bellen met de klantenservice. 


Hoi @Jeroen_dB ,

 

Bedankt voor je antwoord!

Zou jij dit eventueel aan kunnen passen?

Ze vertelde mij dat ze dan de hele bestelling moet annuleren, en op een nieuw adres moet zetten. Dit is natuurlijk ook niet de bedoeling, omdat ik mijn product natuurlijk wel op mijn nieuwe adres wil gebruiken 😅

 

Groeten Kevin


Dat lijkt me idd niet de bedoeling @Kevin18. Als jij in jouw profiel het afleveradres wil noteren, dan ga ik het aanpassen. 


Hey @Jeroen_dB ,

 

Bedankt!!

Ik heb in mijn profiel bij mijn adres het adres gezet waar de producten straks moeten werken (mijn bestel adres). Bij opmerking heb ik mijn huidige adres gezet, hierop zou ik graag het pakket willen ontvangen.

 

Groeten Kevin


De adresgegevens voor de aflevering van jouw installatiepakket zijn gewijzigd @Kevin18 


Dankjewel dat dit geregeld is @Jeroen_dB 


Beste KPN,

Ik heb een tip: geef bij het afsluiten van een abonnement de mogelijkheid om zelf een afleveradres te kiezen voor het bezorgen van het installatiepakket.

Ook ik krijg bij de klantenservice te horen dat het niet gewijzigd kan worden. Ik zorg wel dat er toch iemand is op het tijdstip dat ik doorkrijg maar pas het proces aub aan. Scheelt ons allemaal tijd en moeite.

Vriendelijke groet,

Marit


Hoi,

Nog een kleine reactie hierop. Ik ben het inderdaad eens met @Marit37 dat dit veel beter is om dit zelf aan te kunnen geven.

Met mij echter ook opviel, dat op de pagina die je krijgt te zien na het plaatsen van je bestelling wordt aangegeven: "wil je je bezorgadres wijzigen? Bel dan even de klantenservice" of iets in die richting. Ik vind het vreemd dat ze hier bij de klantenservice bij nu dus al meerder mensen niets vanaf weten en aangeven dit niet te kunnen.

Ik heb het voordat ik het hiet vroeg, ook nog in de kpn winkel gevraagd. Ik daar kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk is, en dat ik maar met de huidige bewoners moet overleggen.

 

Groeten Kevin


Is heel apart. De medewerkers moeten hiervan op de hoogte zijn. Ik zal zeker het idee/voorstel intern doorzetten om dit als klant zelf te kunnen doen tijdens het bestellen van een abonnement. 


Ik ondervind dat het nog niet is opgelost, omdat de klantenservice het niet kan wijzigen, aldus de klantenservice. 1 september krijg ik de sleutel, maar de oude bewoners zijn al vertrokken. Bij " mijn bestelling" staat het nieuwe adres als afleveradres, maar dat kan ik niet wijzigen. De vraag is dus hoe ik het afleveradres kan wijzigen. 


In mijn geval werd het pakket bij postnl aangeboden voor bezorging. Via de site van postnl heb ik een ander aflevermoment gekozen. Je kunt daar in principe ook het afleveradres wijzigen. Alleen moest ik daarvoor eerst mijn adres verifiëren via een soort DigiD bij de bank en dat lukte me niet. Vandaar dat ik het aflevermoment toen heb aangepast.

Succes!