Skip to main content

Hi,

 

Op 22-12-2021 s’avonds een bestelling geplaatst voor KPN thuis internet + tv waarvoor ik een tv ontvanger + KPN box thuisgestuurd zal krijgen.

Het afleveradres waar dit aangesloten moet komen zou ik willen wijzigen in het adres waar ik op dit moment woon, zodat ik zeker weet dat ik er ben. 

Hoe kan je het afleveradres voor de tv ontvanger en kpn box wijzigen?

 

Bedankt!

Hallo @Goulooze ,

Begrijpelijk dat je het leveradres van het installatiepakket wilt wijzigen naar jouw huidige adres. Wel zo handig als je nog niet op het nieuwe adres woont. Of dit mogelijk is, ligt eraan of het installatiepakket al verstuurd is of niet. Is het installatiepakket al verstuurd of staat deze zeer binnenkort op de planning, dan is het niet mogelijk. Maar als het nog even duurt, dan kunnen ze dit vaak wel aanpassen. Vul dan jouw volledige forumprofiel. En geef een seintje als je dat hebt gedaan. 

Of bel zelf even met 0800-0402. Daar kun je het afleveradres ook wijzigen als het pakket nog niet onderweg is.  


Bedankt voor de info @Noordzee

 

Ik heb inderdaad even gebeld met KPN en de medewerker dacht eerst dat het al afgeleverd was en vervolgens dat het al verzonden is en weg is bij KPN. Terwijl ik dit gisterenavond pas heb besteld.

Als ik bij de bestelstatus kijk dan staat er dat mijn pakket wordt ingepakt, nog geen groen vinkje of een andere melding dat het daadwerkelijk verstuurd is. 

Daarom vroeg ik me af of het pakket daadwerkelijk verzonden is en niet meer te wijzigen is of dat het nog wel ergens te wijzigen valt zodat het afgeleverd wordt op mijn huidge adres.

Ik heb in ieder geval mijn huidge adres bij de sectie opmerkingen gezet in mijn profiel, mocht er hier iemand van KPN nog wel een afleveringsadres kunnen doorvoeren dan staan de gegevens daar. 

 

Bedankt voor het meedenken!

 

 


Bedankt voor de info @Noordzee

Als ik bij de bestelstatus kijk dan staat er dat mijn pakket wordt ingepakt, nog geen groen vinkje of een andere melding dat het daadwerkelijk verstuurd is. 

Daarom vroeg ik me af of het pakket daadwerkelijk verzonden is en niet meer te wijzigen is of dat het nog wel ergens te wijzigen valt zodat het afgeleverd wordt op mijn huidge adres.

 

 

Graag gedaan @Goulooze ,

Maar als het pakket nu al ingepakt is/wordt, dan zal het verzendadres niet meer te wijzigen zijn. Mogelijk willen de oude bewoners het installatiepakket voor jou aannemen?  


Hoi @Goulooze

Wij kunnen helaas na het bestellen het afleveradres van het installatie pakket niet meer wijzigen. Je ontvangt wanneer het pakket verzonden is een Track en Trace code van PostNL. Als het goed is kan je (na een mislukte eerste aflever poging) via de PostNL app wel het afleveradres wijzigen, of een pick-up point uitkiezen. 


LS

 

Ik wil graag het installatiepakket ontvangen op mijn huidige adres en niet op het installatie-adres, waar ik nog niet woonachtig ben.

Hoe/ waar kan ik het afleveradres wijzigen?

Dank, groet,

HC