Skip to main content

Hi,

 

Op 22-12-2021 s’avonds een bestelling geplaatst voor KPN thuis internet + tv waarvoor ik een tv ontvanger + KPN box thuisgestuurd zal krijgen.

Het afleveradres waar dit aangesloten moet komen zou ik willen wijzigen in het adres waar ik op dit moment woon, zodat ik zeker weet dat ik er ben. 

Hoe kan je het afleveradres voor de tv ontvanger en kpn box wijzigen?

 

Bedankt!

Beste servicedesk,

Ook ik zit met hetzelfde probleem. Heb 2 maanden voor de aflevering van het pakket aangegeven dat ik graag wil dat dit naar mijn huidige adres gestuurd kan worden. Kunt u aangeven waar ik dat kan veranderen… 

Alvast dank. 

admin: reactie afgesplitst en eigen topic voor jou vraag aangemaakt 

 

 

Dag @MoaDiep Welkom hier op het KPN Forum! Ik hoop van harte dat dit inmiddels gelukt is? Voor dit soort zaken kun je het beste contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402. Het KPN Forum is er voornamelijk op gericht dat onze klanten met elkaar in gesprek gaan over onze diensten en producten. Een collega aan de telefoon kan direct met je meekijken. 


Beste Bart,

Helaas is het niet gelukt om het pakket te laten afleveren op mijn huidige adres. Na contact met de klantenservice konden zij dat niet doen. Het waarom niet werdt er leuk gezegd dat doen wij niet. Mocht het pakket niet afgeleverd worden dan dient ik deze zelf op te halen bij een servicepunt van postnl. Ik begrijp hier helemaal niets van. Graag lees ik van je of dit toch kan want het voorkomt een hoop problemen.

 

Mvg Moa


Zelf ophalen bij het postnl pakketpunt is toch geen probleem? U heeft daar dan een week de tijd voor.


Het pakket wordt vijf a vier dagen voor installatie afgeleverd dan blijven er een paar dagen over. Zeker als je uit een ander deel van het land komt zijn er allerlei zaken die ook de aandacht nodig hebben. Daarom is het bijzonder handig om een ander afleveradres op te geven, zodat deze meegenomen kan worden.


Dag @MoaDiep Als het pakket nog niet verzonden is, kan het afleveradres nog worden aangepast. Dat kan elke collega van de klantenservice eenvoudig doen, voor zover ik weet. Speelt dit probleem nog steeds? Ik wil uiteraard even kijken of het mij wel lukt? Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? 


Hoi Bart, 

Dank voor je reactie. Ik heb mijn aangemeld op 31/1 voor een abonnement op 1/4. In mijn beleving dik op tijd. Nog steeds krijg ik het niet voor elkaar bij de servicedesk om het pakket naar een ander adres opgestuurd te krijgen. Ik zal het profiel verder vullen. Alvast dank..


Hoi Bart, De gevraagde gegevens zijn inmiddels aangevuld... hoop dat je wat kan betekenen. Mvg 


Hoi Bart, De gevraagde gegevens zijn inmiddels aangevuld... hoop dat je wat kan betekenen. Mvg 

Ik wil een poging doen. Kun je je gegevens nog aanvullen met het adres waar het pakket wel naar toe moet, @MoaDiep


Hallo Bart,

Als je dat wilt doen graag. In mijn profiel is er geen tekst vak.... heb mijn huidige adres in de kop " titel"  gezet. Alvast dank voor je moeite. Groet


Dag @MoaDiep Ik heb de poging gedaan. Volgens mij is het gelukt! Het zal nog even duren voordat je het pakket overigens. 


Hoi Bart,

Heb een bericht gehad dat het afleveradres inderdaad is veranderd naar mijn huidige adres. Helemaal top, dankjewel ben daar heel blij mee. Applaus.... :-):grinning: