Skip to main content

Ik wil me afmelden voor het forum. Ik lees dat alleen jullie dit kunnen.

Willen jullie dit voor me regelen?

Hoi @Nivi. Ik zal het KPN Forum account voor jou verwijderen. 


Willen jullie mijn account voor het forum verwijderen

 

Alvast bedankt


Hoi @Dobo. Ik zie dat je nog niet hebt gereageerd op een vraag in dit topic van mijn collega @Erwin_ . Zou je zijn vraag willen beantwoorden? Daarna kan mijn collega jouw account verwijderen.


Ik wil mij afmelden voor KPN forum , krijg het zelf niet voor elkaar 


ik wil me af me ook af melden maar mij lukt het ook niet  den bosch


Ik wil me afmelden voor dit forum. Lukt me niet. Willen jullie dit voor mij doen. Alvast bedankt.


Echt vervelend dit! waarom krijgt je niet gewoon een keuze om af te melden zo als elke normale website, moet je naar instelling bij het forum menu en dan alles op nee zetten zodat je geen mails meer ontvangt, maar dan ben je nog steeds niet afgemeld.

Kan iemand mij graag afmelden en voor in de toekomst geef de klant de keuze. groot bedrijf maar een simpele handeling om je zelf af te melden voor een forum kan je nergens vinden zeer frusterend voor de klant. 

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite! 


Ik wil mij afmelden voor dit forum. wat een waardeloos gedoe. ik stel een vraag maar krijg toch geen antwoord. krijg alleen 20+ mail per dag waar ik niet mee kan.

waarom kun je niet gewoon een mail naar KPN sturen??

 

Fred Jansen

Almelo


Ik wil me hiermee afmelden van het KPN forum. Kunt u dit voor mij in orde maken? Vriendelijke groet van Frank. 


Ik wil me ook afmelden van kpn forum is dat zo moeilijk


Hi, ik wil mezelf graag afmelden. Bedankt! 


Zouden jullie mij aub kunnen afmelden? Ik wordt niet goed van al die berichten de hele dag.

Bvd

N. Erkelens 


Ik wil mezelf graag afmelden voor het forum


Hoi @Jud009 . Ik zal het KPN Forum account voor je verwijderen


Ik wil ook me afmelden voor het forum. Ik lees dat alleen jullie dit kunnen.

Willen jullie dit voor me regelen?


Ik wil mij afmelden voor dit forum regelden voor mij a.u.b


Ik wil me afmelden voor het forum en mijn account verwijderen. Ook een bewijs dat dit gedaan is, en mijn gegevens niet worden opgeslagen door KPN. Waarom kan je dat zelf niet doen? Echt achterlijk, hoor, KPN.


s.v.p. AFMELDEN


Kunnen jullie mij ook afmelden? Thanks