Skip to main content

Hallo,

 

Ik ga bij jullie weg, en omdat ik wou overstappen, heb ik op 21december een nieuw abonnement  afgesloten met overstapservice bij mijn nieuwe provider.

Ik heb het nieuwe contract inlaten gaan op 21januari. Dit omdat jullie mij telkens factureren voor de periode 21 dec t/m 20 januari. En ik dan netjes alles over elkaar heen wou laten lopen,

 

Nu krijg ik alleen een factuur van 21 januari t/m 20 februari.

 

Lijkt mij naar mijn inziens een beetje gek, gezien mijn abonnement is gestopt op 20januari.

En er dan ook geen sprake is van afrekening omdat ik een halve maand abbo ofzo heb gehad?

 

Kunnen jullie mij wat meer duidelijkheid verschaffen?

 

 

 

 

Hallo @JosC ,

Het kan even duren voordat de afdeling die gaat over opzeggingen dit verwerkt heeft. Je krijgt altijd nog een slotnota van KPN. Hierop krijg je eventueel te veel betaalde kosten terug. Heb je deze slotnota al ontvangen? Zo niet, dan wil ik je vragen deze even af te wachten. 


Hoi @JosC en welkom op het forum! 

Het kan even duren voordat de afdeling die gaat over opzeggingen dit verwerkt heeft. Je krijgt altijd nog een slotnota van KPN. 

Dit klopt als een bus. Heb je wel bericht van ons ontvangen dat we een opzegging binnen hebben gekregen en deze ook is afgerond per 21 januari? Zo ja, dan zullen de factuur en de opzegging elkaar net gekruist hebben en krijg je op de volgende factuur de teveel betaalde abonnementskosten weer terug. 


Hoe lang duurt het voordat de afrekening komt, ik zou denken meteen na afsluiting, er is toch geen reden om daar lang mee te wachten?