Skip to main content

Beste,

Op dit moment wordt de glasvezel aansluiting aangelegd door KPN in mijn nieuwbouwappartement.

Deze aanlegging was gepland in week 6 maar dit is verplaatst naar week 15, hierdoor ontvang ik een Direct Online pakket. Voorheen kon ik een specifiek nummer bellen om mijn Direct Online pakket te opwaarderen, maar mijn code werkt met dit nummer niet meer (na 2 weken).

Nu zit ik zonder internet zonder een mogelijkheid om mijn Direct Online pakket op te waarderen. Graag zou ik hierover een klacht over indienen, of de hulplijn te bellen maar dit is beide niet mogelijk. Voor deze reden maak ik dan nu een post op het forum. Graag zou ik met jullie hierover contact willen hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hajo_DO

Beste @Hajo_DO, welkom! Wat balen dit 😞. Normaliter kan je ook via het bellen naar 0800-0402 je noodpakket opwaarderen, maar dat is ook niet gelukt, begrijp ik? Heb je inmiddels wel contact met ons gehad? Ik kan ook een opwaardering voor je aanvragen. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?Â