Skip to main content

Op 7 juli jl hadden wij een afspraak om de binnenaansluiting aan te laten leggen voor onze glasvezel.

Ergens in maart van dit jaar was er een man langs geweest van de KPN om te kijken waar wij deze aansluiting wilde hebben. Deze meneer heeft het allemaal genoteerd en foto`s gemaakt van de plek.

Er komen dus op 7 juli 2 gasten vragen waar de buitenaansluiting was gemaakt, dat aan hen gewezen en toen kreeg ik als antwoord .. dan kunnen wij vandaag niet doen want er moet buiten een kabel worden verlegd. De buitenaansluiting was dus op de verkeerde plek gemaakt. Flink balen dus aangezien ik ten eerste een vrije dag had genomen en ten tweede op twee plekken ruimte had moeten maken zodat de monteur erbij kon. Wij melding gemaakt en toen kregen we te horen dat als wij geluk hadden misschien nog voor de bouwvak dit kon gebeuren… 2 weken geleden is inderdaad die kabel verlegd( waarbij mijn halve voortuin opengegooid is). Echter nu hoor ik dus niets meer. ik krijg geen melding meer voor een nieuwe afspraak. Zelf al aan het bellen geslagen met de 088 nummer echter  tot 3 keer toe meer als 10 minuten in de wacht gestaan en dan word de verbinding verbroken.. ik begin het een beetje zat te worden…. dus met andere worden HELP !!!!!!!!!.. wat te doen ……..

Op de website van KPN Netwerk NL staan nog andere opties om contact op te nemen. Service en contact | KPN Netwerk ook kunt u daar uw status opvragen Alles over jouw status | KPN Netwerk


Hoi @Mick Angelo . Welkom op het forum.

Je bent hier bij KPN de provider.  Wij gaan niet over de aanleg van glasvezel.  KPNNetwerk is een losstaand bedrijf.  Mijn advies is om de links die @HansaanZet hierboven heeft neergezet te proberen. Ik hoop dat het snel opgelost wordt!