Skip to main content

A,s, maandag zouden ze bij mij internet aansluiten speciaal vrij voor genomen.
Op laatst moment wordt het afgezegd om dat de aansluiting niet klaar is.
Terwijl ik afgelopen woensdag nog contact gehad met hun.
Hadden ze dit niet beter eerder controleren,?
Ben bij ziggo weg gegaan om zo slechte service, maar KPN  is blijkbaar als niets beter.
Als ik dit geweten had dat ze zo klanten proberen te winnen, was ik bij ziggo gebleven.

Nu al ontevreden gebruiker KPN dat beloofd wat de komende tijd.

vr.gr.,

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Kobus Jonker . Welkom op het forum.

Dat is een behoorlijke domper inderdaad. Heb je nu nog wel diensten? En is er al een vervolgafspraak?

Voor mijn beeldvorming: Gaat dit over glasvezel? Zo ja, is er al wel een fysieke aansluiting in de woning?


Tot nu toe wel internet van Ziggo.

Inderdaad gaat om nieuwe aansluiting glasvezel.

Nog geen vervolg afspraak, ik denk dat ze dat vergeten bij KPN.

Wel raar we hebben melding dat internet aansluiting klaar was, nu zegt KPN van niet.


Heb de het materiaal al in huis van KPN.


Ik wil graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als dat gebeurd is?


Dat heb ik gedaan inmiddels 


Ik heb even meegekeken. Er is zogenaamd: Technisch beletsel.  Ergens aan de kant van KPNNetwerk moet dus nog iets gebeuren. Wat precies kan ik niet achterhalen maar we zullen moeten wachten tot zij het seintje geven dat alles werkend is opgeleverd. Helaas kan ik hier niks in bespoedigen :-(


Als dit nog weken kan duren kan ik dan gewoon van het contract af lijkt me dan blijf ik liever bij ziggo.
Je hoort niets van KPN zelf vindt dit geen goede service van hun kant.


Zo lang het issue aan de kant van KPNNetwerk (een ander bedrijf dan waar je nu mee praat) niet is opgelost, kunnen wij niks voor je betekenen, helaas.

Je maakt gebruik van de overstapservice? Dan blijven je Ziggo diensten net zo lang werken totdat wij je glasvezel hebben aangesloten. Helaas kan ik geen termijn noemen wanneer ze dit opgelost hebben. 

Uiteraard heb je recht om het contract te ontbinden. Daarvoor zul je moeten bellen met 0800 0402 en vragen naar de afdeling retentie.Â