Skip to main content

Mijn abonnement start op 8 november a.s. Om die reden heb ik het abonnement bij mijn tv-provider tegen die datum opgezegd. U zou zorg dragen voor de opzegging van mijn internet- en telefoonabonnement (bij Tele 2), eveneens tegen die datum. U stuurde mij vandaag een link waarmee ik een afspraak kon maken met een monteur. Ondanks de hiervoor vermelde ingangsdatum was de eerst mogelijke datum waarop de monteur kan komen 10 november a.s., twee dagen na het einde van mijn huidige abonnementen en twee dagen na de ingang van mijn nieuwe abonnementen. Ik dreig dus twee dagen zonder aansluiting te zitten, dit terwijl zowel mijn vrouw (arts) als ik (advocaat) vanuit huis werken en toegang nodig hebben tot internet. Zeker mijn vrouw moet dat hebben, anders krijgt zij geen toegang tot het intranet van het ziekenhuis waar zij werkt. Het kan bovendien niet de bedoeling zijn dat de aansluiting later plaatsvindt dan de ingangsdatum van het abonnement. 

 

Ik heb hier vanochtend over gebeld met uw klantenservice (gesproken met Monique (...) ). Deze kon, zo zei ze, zelf geen afspraak inplannen en adviseerde mij daarom om tóch online de eerst mogelijke datum af te spreken en daarna te pogen die afspraak te vervroegen. Dat heb ik gedaan en ik verzoek u daarom met mij contact op te nemen voor het maken van een eerdere afspraak.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Vul u profiel aan zodat medewerkers met u mee kunnen kijken. Dit kan ivm drukte op het forum even duren. Hou er rekening mee dat ook de medewerkers hier niet ineens een gaatje kunnen vullen tenzij iemand zijn afspraak annuleert. Ik denk niet dat daarvoor iemand is die dit steeds in de gaten zal houden. Maar vragen kan altijd natuurlijk.


Hi! Ik ben slechts klant, en aan mijn antwoord heb je misschien wat minder dan aan de andere reacties. Maar, heb je het internet bij Tele2 zelf opgezegd? Als je de overstap door KPN laat doen (of welke provider dan ook) dan zeggen zij de oude aansluiting voor jou op, als er dan een vertraging oid optreedt (dit heb ik ook gehad), dan maakt dat niets uit, omdat de nieuwe verbinding ook pas later ingaat.


Dank voor je reactie BL. 

Ik heb thans twee abonnementen: een internet met telefonie abonnement bij Tele 2 en aan TV-abonnement bij de plaatselijke CAI. KPN verzorgt slechts één opzegging, de andere opzegging moest ik zelf regelen. Ik heb daarom met KPN afgesproken dat deze de opzegging bij Tele 2 verzorgt en ik de andere opzegging. 

Als de aansluiting twee dagen na de ingangsdatum van het nieuwe abonnement ingaat, zal ik hoe dan ook twee dagen TV moeten missen. Dat is echter overkomelijk. Ik lees wel een boek of ga sporten. Als het zo is, zoals jij zegt, dat mijn ouder internetabonnement pas zal eindigen op het zelfde moment dat mijn nieuwe ingaat, dan is dat geen probleem. Die bevestiging wil ik dan wél van KPN ontvangen. 


Overstappen brengt altijd risico's met zich mee. Ik vraag me af of als internettoegang zo belangrijk is, of je het dan wel moet doen in deze tijd.


Als jij weet hoe lang de coronacrisis gaat duren dan hoor ik dat graag.


Hoi @G.Brouns . Welkom op het forum.

Ik wil graag meekijken. Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!