Skip to main content

Vorige week zou er een monteur van KPN langskomen om de ftth verbinding te activeren. De FTU was al eerder aangebracht. Ik kreeg echter vlak voor de afspraak een bericht dat de monteur niet zou komen vanwege technische problemen met een straatkast o.i.d.

In de mail stond "Zodra het probleem is opgelost nemen wij contact met u op om de monteur opnieuw in te plannen."

Nu is bij de buren de NTU gisteren wel aangebracht en is hun ftth aansluiting geactiveerd. Ik heb echter niets meer van KPN vernomen. Kan een KPN medewerker eens kijken waarop er nu gewacht wordt?

P.s. Mijn gegevens heb ik reeds volledig ingevuld.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

In de mail stond "Zodra het probleem is opgelost nemen wij contact met u op om de monteur opnieuw in te plannen."

Lijkt me een duidelijk bericht. Waarom wacht je dat bericht niet gewoon af?
(Tenzij er één of meerdere weken overheen zouden gaan).

Met je buren heb je niets te maken, het gaat om een verbinding bij jezelf thuis.


In de mail stond "Zodra het probleem is opgelost nemen wij contact met u op om de monteur opnieuw in te plannen."

Lijkt me een duidelijk bericht. Waarom wacht je dat bericht niet gewoon af?
(Tenzij er één of meerdere weken overheen zouden gaan).

Met je buren heb je niets te maken, het gaat om een verbinding bij jezelf thuis.

Bericht is duidelijk, alleen weet ik dat KPN in het algemeen zich niet aan haar woord houdt om contact op te nemen. Ervaringsdeskundige, zeg maar.

Buren zitten in hetzelfde glasvezel-aanleg-project he.

Dus alsnog zou ik het fijn vinden als een KPN mederwerker mij zou kunnen vertellen waarop nu gewacht wordt.


Buren zitten in hetzelfde glasvezel-aanleg-project he.

Misschien kun je zelf in de wijk rondlopen en de opzichter van het project aanspreken of er nog KPN monteurs ergens bezig zijn, en er dan ter plekke toelopen en aanspreken?


Buren zitten in hetzelfde glasvezel-aanleg-project he.

Misschien kun je zelf in de wijk rondlopen en de opzichter van het project aanspreken of er nog KPN monteurs ergens bezig zijn, en er dan ter plekke toelopen en aanspreken?

Ja, ik ben gekke henkie niet. Heb je nog meer van zulke suggesties? Denk je nou echt dat dat zoden aan de dijk zet?

Ik stel voor dat we gewoon even op antwoord van een KPN medewerker wachten...


Hoi @mrGanesha! Ik snap inderdaad de verwarring! Wat er precies aan de hand is kan ik ook niet achterhalen (het heeft/had te maken met het fysieke netwerk en de aanleg hiervan) Wat ik wel zag is dat er inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt kan worden met een monteur van ons. Hiervoor kun je het beste even bellen met ons op 0800-0402. Je hebt al werkende diensten momenteel, dus je zit niet zonder, dat scheelt weer! 


OK, bedankt voor de update @Nico_ , dan ga ik straks even bellen.


Misschien kun je zelf in de wijk rondlopen en de opzichter van het project aanspreken of er nog KPN monteurs ergens bezig zijn, en er dan ter plekke toelopen en aanspreken?

Ja, ik ben gekke henkie niet. Heb je nog meer van zulke suggesties? Denk je nou echt dat dat zoden aan de dijk zet?

Nou indertijd in een vergelijkbare situatie hier toen wel.   :sunglasses: