Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb op verschillende manieren geprobeerd contact op te nemen met jullie, helaas is dit tot op heden nog niet gelukt vandaar dat ik het via deze weg probeer. 

 

Wij zijn verhuist, een aantal weken geleden heb ik dit telefonisch doorgegeven. Ik wil graag controleren of dit goed gegaan is. Daarbij heb ik met degene aan de telefoon afgesproken dat een installatie monteur niet nodig was, ik dacht dat we dat zelf wel konden. Maar nu heeft mijn vriend 3 smsjes, mailtjes en een belletje gehad om een afspraak te maken. Dus hij dacht dat het verplicht was een afspraak te maken. Dit blijkt inderdaad niet nodig te zijn, want alles zit als het goed is goed aangesloten nu. In principe zouden we ergens vanaf morgen weer internet hier moeten hebben. Ik wil daarom graag de afspraak voor de monteur afzeggen. 

 

Kunt u mij vertellen of de verhuizing in het systeem goed gegaan is, de afspraak met de monteur afgezegd is en we vanaf morgen internet/tv in het nieuwe huis hebben?:)

 

Met vriendelijke groet,

Maaike Verhoef

 

Hoi @Maaike Verhoef, welkom op het forum! Ik zie de monteur nog ingepland op morgen maar deze is helaas ook noodzakelijk bij deze verhuizing. Mogelijk moet er nog iets met het glasvezelkastje gebeuren.
Dit alles staat wel nog steeds op morgen gepland dus moet het zeker gaan werken!