Skip to main content

Vandaag tussen 8 en 9 uur zou er een monteur komen om glasvezel aan te sluiten maar niemand gezi3n of gehoord.klanteservice gooit me er na 10 minuten automatisch uit

@Ton8 Betreft dat een monteur van KPN Netwerk NL om het glasvezelaansluitpunt te plaatsen of een installatiemonteur van KPN de provider om uw abonnement te activeren?

Als u belt met 0800-0402 en u roept tijdens de introductie; "ik wil een medewerker spreken" wordt u direct doorverbonden met iemand van de klantenservice.


Hoi @Ton8, welkom op het KPN Forum!

Vervelend om te lezen dat de monteur niet is komen opdagen, dat is niet netjes waarvoor mijn excuses. @HansaanZet stelt een slimme vraag: Betreft dat een monteur van KPN Netwerk NL om het glasvezelaansluitpunt te plaatsen of een installatiemonteur van KPN de provider om uw abonnement te activeren?

Als er een monteur van KPN Netwerk NL langs zou komen, dan kun je het beste even bellen met hen. Zij regelen namelijk de aanleg van glasvezel tot in de woning voor ons: Contact met KPN Netwerk NL.

Had je een afspraak met een monteur van ons om de Experia Box te installeren? Dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen via 0800 0402 (gratis). Bereikbaarheid: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten. Mijn collega kan dan een nieuwe afspraak met je maken.