Skip to main content

Behoorlijk onbehoorlijk… 

Ik werd door kpn benaderd via een brief, via mails en zelfs via telefoon om een afspraak te maken voor de aansluiting van glasvezel, waarvan het ‘draadje’ al in mijn voortuin zit. Telefonisch afspraak gemaakt voor vandaag tussen 12 en 17 uur. Afgelopen maandag nog een sms ontvangen van Allinq die alles zou komen installeren met de ‘waarschuwing’ dat ze vandaag zouden komen. Met mijn kapotte rug en veel moeite zware meubels verschoven en plaats vrij gemaakt en dan wachten… en wachten… en wachten…

Helaas allemaal voor niks: niemand gezien, geen telefoontje of smsje of mailtje dat het vandaag niet ging lukken, 0 communicatie. 

Behoorlijk onbehoorlijk!
 

Inderdaad @Kaat2 , onbehoorlijk. Echter, dit is een forum van de gebruikers van KPN de provider. U moet uw klachten ventileren bij KPN netwerk, dat is een heel andere club:

www.kpnnetwerk.nl 

 


Dank voor de reactie, maar euh: KPN = KPN, toch? 
Blijkbaar moet je als klant eerst een organigram bestuderen voor je weet waar je terecht kan met een klacht.

Maar goed, ik zal het proberen. 


Je hebt kpn de provider.  Die levert het signaal.  Degene die glasvezel aanlegt is kpnnetwerk.  Een heel ander bedrijf.  Zie het als het electriciteitsbedrijf zoals bijvoorbeeld Essent wat stroom levert en het bedrijf wat de kabel aanlegt zoals bijvoorbeeld Stedin. 


Hahaha, 

Gelukt via kpnnetwerk. Reactie is dat ik binnen 3 weken (!) antwoord krijg.

Misschien toch tijd om over te stappen naar een andere provider.


Het is absoluut niet netjes. Ik zou er geen tijd meer in stoppen. U komt vanzelf een keer aan de beurt. Zo bijzonder is glasvezel nou ook weer niet. 


Hahaha, 

Gelukt via kpnnetwerk. Reactie is dat ik binnen 3 weken (!) antwoord krijg.

Misschien toch tijd om over te stappen naar een andere provider.

Daar kunt u natuurlijk voor kiezen @Kaat2 maar let er wel op dat al deze providers hun diensten leveren via het glasvezelnetwerk van KPN Netwerk, het netwerk dat dus al tot in uw voortuin ligt.

U kunt nu drie dingen doen:

  1. overstappen op Coax, Ziggo derhalve.
  2. Zorgen dat een andere kabelaar, Delta bv. glasvezel bij u aanlegt.
  3. Of afwachten, en hopen dat KPN Netwerk en haar (onder)aannemers, Allinq in uw geval, de gemaakte afspraken nakomen. 

V.w.b. punt 3  kunt u de partij die hun afspraak eenzijdig niet nakomt, hierop aanspreken. In uw geval is dat dus Allinq, telefoon 0341-437 100 of per mail: info@allinq.nl  

Misschien is het nuttig @Kaat2 om deze informatie nog een keer na te lezen 🙂