Skip to main content

Beste,

Ik was een tijdje teruggebeld door jullie voor het maken van een afspraak om glasvezel te installeren bij mij vader thuis. Ik had toen afgesproken om na terugkomst van mijn vakantie, contact op te nemen met jullie voor het maken van een afspraak. Ik kan momenteel niet bellen helaas, wegens een amandelontsteking (weinig stemgeluid). Ik wil daarom graag bij deze een afspraak inplannen, elke dag is prima. Indien mogelijk wel wat later in de ochtend of begin middag het liefst. Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Ik hoor het graag van jullie. Alvast vriendelijk bedankt! 

Hoi @O Duran. Welkom op de community. Wat fijn dat je de overstap naar glasvezel maakt! Ik snap heel goed dat je graag snel een afspraak wilt inplannen, zodat je kunt genieten van de snellere en stabielere verbinding. Ik begrijp dat bellen met onze klantenservice op dit moment lastig is. Gelukkig zijn er andere mogelijkheid om een afspraak te maken met één van onze monteurs. Je kunt ons bijvoorbeeld een bericht sturen via social media. Je vindt ons op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht naar ons toe en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Reageer