Skip to main content

Hoi,

Onlangs heb ik mijn oude kpn contract opgezegd en ben ik een nieuw contract met kpn weer aangegaan. 

Na een week alle kabeltjes, verhaaltjes, storingshulp via de website uitgeprobeerd te hebben.. heb ik nog steeds geen internet en geen tv. 

Nu probeer ik al 3 dagen via de website een monteurs afspraak te maken voor 2 november. De website geeft eem foutmelding en geeft aan dat ik het op een ander moment nog eens moet proberen. Wederom: weer dezelfde foutmelding.

 

Toen heb ik geprobeerd om te bellen want jullie zijn "24u/7d beschikbaar", ook dat lukt niet  want ik wordt via het automatische menu, van het kastje naar muur gestuurd.

 

Hoe krijg ik het nu voor elkaar om hier woensdag een storings monteur te hebben, die bij ons in de straat, in de telecomkast dat ene schakelaartje even kan omzetten, zodat wij weer gebruik kunnen maken van jullie diensten?

 

Vr gr; 

Hallo @HetWachtenZat ,

Bel morgen (direct om 8.00) naar 0800-0402.


Goedenavond @HetWachtenZat en welkom hier op ons forum!

Dat schiet natuurlijk niet op dus goed dat je ons ook via deze weg benadert. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Vanuit daar kijk ik graag hoe nu verder, ik hoor graag weer van je. 


Goedenavond @HetWachtenZat en welkom hier op ons forum!

Dat schiet natuurlijk niet op dus goed dat je ons ook via deze weg benadert. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Vanuit daar kijk ik graag hoe nu verder, ik hoor graag weer van je. 

Is ingevuld


Goedenavond @HetWachtenZat en welkom hier op ons forum!

Dat schiet natuurlijk niet op dus goed dat je ons ook via deze weg benadert. Zou jij je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Vanuit daar kijk ik graag hoe nu verder, ik hoor graag weer van je. 

Is ingevuld

Dankjewel @HetWachtenZat.

Ik ben meteen voor je gaan kijken maar voor 2 november gaat het me helaas niet lukken om een monteur in te plannen. De eerste optie die ik heb, is 9 november tussen 8.00 en 10.00. Die heb ik meteen voor je ingepland, hopelijk schikt dat. Mocht dat niet passen, dan kun je morgen het beste even bellen met 0800 0402 (en geef dan aan dat je graag een medewerker wenst te spreken) zodat we de afspraak voor je kunnen herplannen. 


Hoi JanZ,

9 november? Hier schrik ik wel even van. 

Ik ga morgen direct even bellen..

Momenteel kijk ik veel interactieve tv, Netflix en YouTube met mijn databundel van 20gb, ook kpn.

Hier is nog 9gb van over. Is hier ook een compensatie voor???

 


Snap ik @HetWachtenZat , ik had de monteur ook liever eerder voor je ingepland. Helaas zijn ze erg druk op het moment en ik ben bang dat mijn collega's van de helpdesk er niet voor kunnen zorgen dat de monteur sneller komt, het spijt me. Ik zie wel dat je een 06 nummer hebt van KPN en daar heb ik net een databundel van 100 GB aan toegevoegd. Op die manier heb je hopelijk voldoende data om de tijd totdat de monteur komt te overbruggen!


@JanZ_  erg bedankt voor de tijdelijke oplossing en voor je inspanningen! 

 

Als dit het maximale is wat jij, jullie als kpn, tijdelijk voor mij kunnen doen, dan wacht ik de monteursafspraak af. Erg bedankt voor de tijdelijke 100gb. Dit scheelt mij enorm! 


Graag gedaan @HetWachtenZat en fijn om te lezen dat deze tussentijdse oplossing voor jou ook werkt!

Wacht de monteur even af en mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat dit dan vooral weten 🙂 Voor nu een fijne avond.


Hoi, 

Vorige week, leek het door geduld en een data bundel even opgelost te zijn.. maar daar ben ik weer!🙈

 

Vanmorgen rond 9.00 uur heb ik met een collega van jullie, van de klanten service gesproken. Hij gaf aan dat mijn contract dan vanaf vandaag ook echt zou starten,  ik moest alleen wachten op de SMS voor de activatie van alle diensten.

Rond 16.00 uur heb ik nogmaals met een meneer van de klantenservice gesproken en die zei hetzelfde: het is vandaag de datum van de activatie, waarschijnlijk wordt de SMS dan vanavond wel naar je verstuurd. 

 

Nu; 23.25 uur, denk ik niet dat het smsje nog binnenkomt en dus zijn mijn diensten vandaag niet geactiveerd…

 

Mijn vraag is dus: hoe lang moet ik nog geduldig afwachten?


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Hoi, 

Vorige week, leek het door geduld en een data bundel even opgelost te zijn.. maar daar ben ik weer!🙈

 

Vanmorgen rond 9.00 uur heb ik met een collega van jullie, van de klanten service gesproken. Hij gaf aan dat mijn contract dan vanaf vandaag ook echt zou starten,  ik moest alleen wachten op de SMS voor de activatie van alle diensten.

Rond 16.00 uur heb ik nogmaals met een meneer van de klantenservice gesproken en die zei hetzelfde: het is vandaag de datum van de activatie, waarschijnlijk wordt de SMS dan vanavond wel naar je verstuurd. 

 

Nu; 23.25 uur, denk ik niet dat het smsje nog binnenkomt en dus zijn mijn diensten vandaag niet geactiveerd…

 

Mijn vraag is dus: hoe lang moet ik nog geduldig afwachten?


Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Hoi @HetWachtenZat, ik zie dat er aanstaande woensdag (16 november) een monteur bij je langskomt. Ik ga er vanuit dat je hiervan op de hoogte was? Laat je ons via deze weg nog weten hoe het bezoek van de monteur is afgelopen?