Skip to main content

Voor onze ouders, die beiden in de 80 zijn en afhankelijk zijn van hun vaste telefoonaansluiting, proberen wij al dagen een afspraak te maken met KPN voor een monteur. 

Inmiddels zijn we eindelijk zo ver dat we een sms ontvangen hebben waarin staat:

Beste klant, u hebt vandaag contact gehad met ons. Maak makkelijk (LET OP DEZE OMSCHRIJVING !!!!!) en snel een afspraak met onze monteur. Ga naar kpn.com/monteursafspraak en log in met uw klantnummer. Groet

 

Blij verrast dat het nu eindelijk goed leek te gaan komen, gingen wij naar de link.

Maarrrrr bij stap 2 komen we niet verder, want daar staat:  Hieronder vind je een overzicht van de monteursafspraak.  Vervolgens staat daar niets!

We kunnen slechts kiezen uit: 

Mijn monteursafspraak annuleren  (dit doen we niet, want we hebben geen afspraak en willen die juist wel)

Mijn monteursafspraak verzetten (dat kunnen we niet, want we hebben geen afspraak)

 

Dus wij hebben wederom contact gezocht met KPN en wederom een half uur in de wacht gestaan (de 5e dag op rij) om te vragen wat nu te doen. De dame aan de telefoon gaf ons uiteindelijk een nummer dat wij konden bellen. Dit kwam heel bekend voor. HET NUMMER VAN MIJN ZUSJE…….. (die werkt niet bij KPN). “o. sorry mevrouw… ja nu zie ik het dat is uw eigen nummer……. 

 

KAN IEMAND ONS ZEGGEN HOE WIJ IN GODSNAAM EEN AFSPRAAK MET EEN MONTEUR KUNNEN MAKEN????

 

Het is te triest voor woorden. Wij zijn in de situatie dat wij dit voor onze ouders kunnen doen, maar dit kun je toch niet maken bij mensen van in de 80. Schandalig!

(Je kunt het overigens ook niet maken bij andere klanten).

 

 

 

Hoi @Verweeltjes en welkom op het forum. Bepaald niet de bedoeling dat het je zo lastig wordt gemaakt om hulp in te schakelen voor je ouders. 😕 Hebben ze helemaal geen diensten thuis nu? Geen internet/telefonie/TV? Als je kunt toelichten waar de monteur precies voor langs moet komen kan ik met jullie mee kijken. Waarschijnlijk overbodig, maar voor de zekerheid geef ik hem mee, op onze storingspagina is ook niks te vinden op hun adres? Zo niet, dan wil ik je ook vragen om je forumprofiel aan te vullen met de adresgegevens van je ouders en hier een seintje te geven als je dit gedaan hebt. Dan kan ik op onderzoek uit. Hebben ze toevallig ook een persoonlijk/zorg alarm thuis? Ik hoor het graag! 


Ik heb alles al geprobeerd. Ze hebben ook een nieuwe modem gehad maar deze doet het ook niet.

We hebben die gereset. Ik ben al vanaf donderdag 1sept bezig voor een oplossing.

Ze hebben een mobiel maar dat moeten we uitleggen hoe ze die moeten gebruiken. Dus dit werkt niet op deze manier.

Bij KPN hebben ze alles al bekeken.

Nee ze hebben geen zorg alarm. Dus als er nu wat gebeurt moeten ze eerst kijken hoe de mobiel werkt voor dat ze een alarmnummer kan bellen.


Nee, inderdaad overbodig… die storingspagina.

Ze hebben op dit moment geen internet en geen telefoon. Wel TV. Eerst werd gesuggereerd dat het aan de modem zou liggen. Zelf hebben wij aangegeven dat we vrijwel zeker wisten dat het daar niet aan lag. De storing is ontstaan na graafwerkzaamheden door KPN tbv aanleggen glasvezelbekabeling in de straat. Er is overduidelijk iets geraakt. We hebben een nieuwe modem gekregen, maar zoals wij al dachten was dat niet het probleem. Nu moet er een monteur komen, maar een afspraak maken, is echt een missie impossible. 

 


Helder en duidelijk, dank voor de toelichting! Weet je toevallig ook of er meerdere mensen bij hen in de straat geen diensten hebben sinds de werkzaamheden? Als er iets geraakt is, dan is de kans groot dat ze de enigen niet zijn. Wil je nog je forumprofiel aanvullen met de adresgegevens van je ouders, en daarin graag ook een contactnummer zetten waar de monteur hen op kan bereiken? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag. 


nee er zijn geen meerdere mensen met dit probleem


forumprofiel bijgewerkt


Check, ik zie in je profiel alleen een 06-nummer, zou je de adresgegevens nog toe willen voegen? Dan kan ik het abonnement van je ouders erbij pakken namelijk. 🙂


Toevallig al de geen internet storingstool gedraaid met de gegevens van uw ouders? Hier zit een monteurafspraak achter als het niet lukt om het probleem met de stappen op te lossen.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen-b.htm