Skip to main content

Hallo

Jullie website is echt bizar slecht. Ik probeer gewoon een afspraak in te plannen voor een monteur aan huis echter de website blijkt gewoon fouten te bevatten. Ik kan op geen enkele wijze een afspraak maken voor een monteur. Ik heb de test gedaan en deze geeft aan dat de wijkcentrale eruit ligt of niet bereikbaar is. Voor mij is dit als 89 jarige betalende klant erg vervelend. Zonder internet en TV is het een stuk minder aangenaam. Kunt u mij daarom zo snel mogelijk een monteur sturen die mijn problemen kan oplossen ? Ik hoor graag Mw Stasse

Belt u met 0800-0402 en geef aan dat u een storing heeft.


@Mw Stasse Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je geen diensten hebt en dat het niet lukt om een afspraak met een monteur te maken. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


We hebben geen reactie meer van je gezien @Mw Stasse, maar ik zie wél dat je gegevens in hebt gevuld, zodat ik je verbinding heb kunnen bekijken. Het lijkt er inderdaad op dat er ergens onderweg naar je huis iets niet helemaal goed gaat en hiervoor zullen we inderdaad een monteur aan moeten sturen.

De makkelijkste manier om dat te doen, is bellen met ons gratis klantenservicenummer 0800 - 0402, omdat je dan direct met mijn collega een datum en tijd kunt kiezen voor de afspraak!