Skip to main content

Ik snap werkelijk waar niet dat een bedrijf als KPN met een bedrijf in zee gaat als Roamler.

1 keer een afspraak kunnen maken maar op het aangegeven tijdvak is er iemand geweest.

Probeer je een nieuwe afspraak te maken dan krijg je steeds een foutmelding en kom je niet verder, wordt er doodleuk door KPN gezegd dan moet je een andere browser gebruiken maar dat is flauwekul want soms doet hij het wel. Als je nu een afspraak probeert te maken krijg je de melding dat je het 24 uur later nog eens moet proberen maar dan krijg je weer precies hetzelfde, of jet het nu probeert om 5 uur in de ochtend of in de avond dat maakt niks uit.

Ik ben klaar met dit klantonvriendelijke gedoe en heb me voorgenomen om een andere leverancier van Internet en tv te zoeken of KPN moet met een heel goed aanbod en oplossing komen.

 

Lastig dat het niet lukt om online een afspraak te maken, @W201! Bij vragen of problemen over het maken van je afspraak kun je contact opnemen met Roamler. Dit kun je doen via support@roamlertech.nl. Roamler is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

 

Let op: Per 19 augustus 2024 vervangt Roamler geen glasvezelkastjes meer in opdracht van KPN. Vervangen gebeurt nu alleen nog als er een defect is.


Reageer