Skip to main content

Aanstaande vrijdag 6 november loopt mijn contract af met ZIGGO. Vanwege de waardeloze klantenservice van hen ben ik overgestapt naar KPN.

 

Helaas heb ik nu al een keer of 10 moeten bellen voor het maken van een afspraak en heb ik elke keer moeten ophangen zonder een gemaakte afspraak. Bij het bellen voor een nieuwe klant was iedereen nog heel enthousiast maar op deze manier twijfel ik erover of de klantenservice beter is dan die van jullie concullega.

 

Ik hoop dat alles voor 6 november is geregeld en ik niet zonder internet kom te zitten.

Hoi @Petwaa13 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het niet lukt om een monteur in te plannen. Kun je ook vertellen waar het mis gaat?

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Alles is ingevuld.

 

Ik zou graag willen dat ik je kan vertellen waar het mis gaat. Ik heb denk 6 verschillende redenen gehoord waarom de afspraak niet gemaakt kan worden.


Hoi @Petwaa13 . Ik hoop dat ik uitkomst kan bieden.

Jouw lijn is volgens de planning klaar op 6-11. Wij wachten op een seintje van KPN netwerk. (de partij die over het fysieke netwerk gaat) Vanaf dat moment kunnen wij een monteur inboeken. Ik zou dus weer contact zoeken op 7-11. Dan weet je zeker dat het gaat lukken. 

Maak je gebruik van de overstapservice? In dat geval blijft Ziggo zo lang werken totdat wij jou succesvol hebben aangesloten. 

Als jij contact zoekt op 7-11 zal het waarschijnlijk niet mogelijk zijn om direct een monteur te plannen, vaak kan dat pas een paar dagen later in de toekomst. 

 


Hoi Erwin, vandaag bericht van Ziggo gekregen dat mijn abonnement vandaag stopt.. komt dus zonder internet te zitten.


Dan gaat er iets niet goed met de overstap service. Staat er écht een definitieve datum? Of een verwachte datum?

Ik zou nu ook even contact zoeken met ziggo en het probleem voorleggen. Wellicht kunnen zij dit voorkomen. 


Hoi Erwin er staat een definitieve datum in, dat is het hele probleem.

Als ik het goed begrijp moet ik nu Ziggo gaan bellen terwijl jullie de overstap hebben geregeld? 


Dit staat er in jouw overeenkomst: 

Overstapservice U gebruikt onze Overstapservice. Als onze internetaansluiting werkt, dan stopt uw abonnement en betaling bij uw oude aanbieder. Zo zit u nooit zonder internet en hebt u geen dubbele kosten. In de Overeenkomst ziet u welke contracten wij voor u opzeggen.

 

Jouw aansluiting werkt nog niet, dus ik snap niet waarom ziggo jou dan die brief stuurt. Waarschijnlijk hebben ze de info verkeerd geïnterpreteerd. Dan is het inderdaad zaak om bij hun verhaal te halen. Ik geef je, helaas, weinig kans dat dit nog teruggedraaid kan worden maar het is het proberen waard. 

 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.