Skip to main content

IK wil de afspraak met de monteur om glasvezel kastje aan te sluiten annuleren,

Er is 3 x een monteur geweest en de laatste constateerde dat Glas in mijn regio niet eerder dan 2026 uitgaat en besloten de verbinding zo te laten zoals die is, omdat er best veel moet gebeuren om het wel aan te sluiten (onder de grond door etc). Ook gezien het feit dat ik eind dit jaar ga verhuizen is dit zo besloten. Ik heb van dit bezoek een mail ontvangen met oorzaak: 04 annuleren volledige klantorder en de reden waarom.

Nu krijg ik wederom een kastje (nr3) toegestuurd en wederom wordt er een afspraak ingepland.

Annuleren kan niet via de site alleen verplaatsen. Bellen met de klantenservice helpt ook niet want die kunnen mijn status niet aan de monteur doorgeven en moet ik maar thuisblijven om het voor de 3e x persoonlijk aan de deur te vertellen.

Bij deze laat ik dus weten ik ben er niet 18 juli.

 

 

Via onderstaande link moet je een monteur kunnen annuleren @HKoning :

https://www.kpn.com/service/monteur


bedankt voor de link maar ik krijg de melding dat er geen afspraak staat en ik dus ook niks kan annuleren, ja mn hele abonnement maar dat is nou ook weer niet de bedoeling.

 


Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer(s) en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug @HKoning 

Succes.

 


Wellicht is het een kpn netwerk monteur, een klanten service medewerker van kpn zelf hoort altijd je afspraak te kunnen annuleren. En u geeft ook aan dat u via de link die N.N heeft gedeelt geen afspraak ziet staan. KPN NetwerkNL 088-0063 744. Sweeknds zijn ze wel gesloten 


Hoi @HKoning. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en ook ik heb zelf niet de mogelijkheid om deze afspraak te annuleren. Het lijkt mij daarnaast ook verstandig om deze afspraak gewoon door te laten gaan. Wanneer deze datum niet goed uitkomt kan je met onze klantenservice (0800 0402) contact opnemen om deze afspraak te verplaatsen. 


Reageer