Skip to main content

Goedemiddag,

Na vorige maand de overstap gemaakt te hebben van ziggo naar jullie heb ik tot op heden geen afspraak kunnen plannen met volkerwessels telecom om het glasvezel vanaf straat naar binnen te leggen.

Na al meer dan 15x gebeld te hebben en dan steeds opgehangen worden.

Ook als ik in contact met hen ben beloven ze die dag terug te bellen maar tot op heden geen enkele vorm van communicatie.

Vanaf 14 november gaat mijn abbonoment in bij kpn en ben niet van plan om de 3x duurdere abbonoment van ziggo door te blijven betalen terwijl zij hier verantwoordelijk voor zijn.

Graag spoedig een oplossing

Met vriendelijke groet,

Kpn de provider waar dit forum van is heeft niets met de aanleg van glasvezel te maken.  Je moet hiervoor echt bij de netwerkbeheerder zijn en dat is kpnnetwerk.  Op kpnnetwerk.nl vind je de contactgegevens.  Helaas is er een groot tekort aan mensen vandaar de lange levertijd.


K0n de provider waar dit forum van is heeft niets met de aanleg van glasvezel te maken.  Je moet hiervoor echt bij de netwerkbeheerder zijn en dat is kpnnetwerk.  Op kpnnetwerk.nl vind je de contactgegevens.  Helaas is er een groot tekort aan mensen vandaar de lange levertijd.

De aanleg van glasvezel vanaf de straat de woning in is daadwerkelijk een dienst die geleverd word door kpn maar die wordt uitbesteedt aan volkerswessels telecom maar die gasten zijn niet te bereiken en komen geen afspraken na


Veel gehoord probleem.  De aanhouder wint. Meer kan je niet doen helaas. Â