Skip to main content
Beantwoord

Afspraak monteur afzeggen

  • May 16, 2021
  • 10 reacties
  • 274 keer bekeken

Sam4
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik wil een afspraak morgen met een monteur afzeggen maar dat lukt mij niet.

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemiddag @Sam4! Welkom op het KPN Forum!

Mag ik eens kijken of ik de monteursafspraak voor je kan annuleren? Ik ontvang dan graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel: graag het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • May 16, 2021

Goedemiddag @Sam4! Welkom op het KPN Forum!

Mag ik eens kijken of ik de monteursafspraak voor je kan annuleren? Ik ontvang dan graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel: graag het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Beste @Sam4,

Lukt het niet op deze site van KPN:

Monteursafspraak maken, inzien, afzeggen en verzetten

Laat het maar even weten of het lukt, mocht het nou niet zo zijn, zou je dan de vraag van @Shyrin_ nog willen beantwoorden:

Goedemiddag @Sam4! Welkom op het KPN Forum!

Mag ik eens kijken of ik de monteursafspraak voor je kan annuleren? Ik ontvang dan graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel: graag het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hopelijk kunnen we je dan verder helpen.


Sam4
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 16, 2021

Ik zie dat er geen openstaande afspraak staat. 


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+23

Ik zie dat er geen openstaande afspraak staat. 

Dan zou het goed moeten komen @Sam4, dus eigenlijk kun je de mail als niet verzonden worden beschouwd. Maar wacht nog even het antwoord van @Shyrin_ af, heb je inmiddels jouw profiel aangevuld met jou gegevens? Dan kan Shyrin een bevestiging geven dat de monteur echt geannuleerd is.


Sam4
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 16, 2021

Goedemiddag @Sam4! Welkom op het KPN Forum!

Mag ik eens kijken of ik de monteursafspraak voor je kan annuleren? Ik ontvang dan graag jouw klantgegevens in jouw Forum profiel: graag het klantnummer, postcode en huisnummer en de geboortedatum van de contractant. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ik heb mijn persoonsgegevens aangevuld, Shyrin. 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Super, dank je wel @Sam4! Er staat op dit moment geen afspraak met een monteur ingepland… dus we kunnen geen afspraak annuleren. Ik zie wel dat er een omruilafspraak voor een modem gemaakt is: heb je het nieuwe modem al kunnen afhalen en aansluiten? Werkt alles nu weer zoals het zou moeten?


Sam4
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 16, 2021

Dank je. Dat betekent dus dat ik anders voor niets had gewacht morgenochtend?

ik had gisteren mijn nieuwe modem proberen te installeren wat niet gelijk lukte. Vandaag de afspraak. 
Vanmiddag lukte het toch zelf alles aan de praat te krijgen. 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Top dat het alsnog zelf gelukt is!

Ja… zoals het er nu voor stond, zou je inderdaad voor niets wachten! :unamused: Ik ben nieuwsgierig hoe jij de afspraak ingepland hebt (via onze website of onze klantenservice) en of jij een bevestiging (per e-mail) ontvangen hebt over een monteursafspraak?


Sam4
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • May 16, 2021

Ik had deze telefonisch via de klantenservice ingepland. 
Geen bevestiging per e-mail ontvangen. 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Het gekke is dat ik alleen wat terug kan lezen over de omruilafspraak van het modem… daar is notitie van gemaakt. Goed om te weten/ tip: van elke wijziging en/of afspraak, sturen wij een bevestiging per e-mail/SMS. Houdt dit (hopelijk niet nog een keer) voor de volgende keer in de gaten, of je deze wel of niet ontvangt. 

Gelukkig was de monteur nu niet meer nodig en hebben we het door je bericht op het forum nu tijdig helder kunnen krijgen! :sweat_smile: