Skip to main content

maandag 10 mei komt er een monteur maar ik kan de afspraak niet afzeggen. hij geeft elke keer storing aan.

Dag @samanthabosland Is het inmiddels gelukt? Je kunt vanzelfsprekend ook altijd even bellen met de klantenservice via 0800-0402 of een chat starten via de website. 


IK heb hetzelfde probleem.. Afspraak met monteur moet verzet worden, maar de link die ik heb gekregen werkt niet!! 

 

De link is onjuist. Controleer de link die je hebt ontvangen via e-mail of SMS en probeer het opnieuw.  

 

is de boodschap . Klantenservice verwijst mij naar Tele2 terwijl het een KPN monteur is die gepland is.. Ik begrijp er niets van .. Wat moet ik doen om de arme monteur niet voor niets te laten komen? 

/


Dag @Bram Haasnoot Als het via de link niet lukt, is de logische stap inderdaad om te bellen. Bij jou lukt dat dus niet, omdat je je bij Tele2 moet melden? Ben je daar ook klant? Als dat zo is zou je je daar inderdaad moeten melden. Maar kun je het verhaal wat verder toelichten? 


Wat een onzin!! KPN heeft zelf een SMS gestuurd met een link om de afspraak te annuleren .. link werkt niet en nu is het ineens een zaak van een andere provider??? 

Het is zelfs een eigen KPN monteur zelf geweest die de afspraak heeft geïnitieerd .. 

ik probeer allen maar te voorkomen dat de monteur voor niets komt.. ik zie nu al voor ne hoe dit gaat aflopen☹️

Veel succes hiermee KPN!!! 

 


Zeker geen onzin, @Bram Haasnoot Ik probeer simpelweg te begrijpen wat er speelt, zodat ik iets zinnigs over de situatie kan zeggen. Dat kan ik nu nog niet. Vandaar mijn vraag om verdere toelichting. 

Wellicht -en dat is een gok, die ik baseer op je opmerking over een andere provider- heb je het bericht niet van de provider KPN gekregen, maar van KPN Netwerk? Dat is de organisatie die het netwerk beheert, waarover verschillende providers hun diensten leveren.