Skip to main content

Ik wil mijn afspraak voor morgen afzeggen maar hoe krijg ik dat ******** voor elkaar ik probeer te maarbellen maar het lukt maar niet ik heb ondertussen voor 40 € op de wacht gestaan maar niks .fijn hoor kpn


Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Akmo8 € 40,00 ?? Dan belt u vast niet naar het gratis nummer van de klantenservice 0800-0402.

Als u tijdens de introductietekst inspreekt; "Ik wil een medewerker spreken", krijgt u spoedig een medewerker aan de lijn. Gratis :wink:


Goedemorgen @Akmo8, erg vervelend dat het annuleren van een afspraak niet lukt en zo te lezen heb je ook het verkeerde telefoonnummer te pakken: aan ons telefoonnummer zitten geen kosten verbonden. Ik wil je wel vragen om krachttermen achterwege te laten: dat is onnodig en past niet binnen onze huisregels

Het annuleren van een afspraak met één van onze monteurs kan via onze website monteursafspraak. Mocht dat om de één of andere reden niet lukken, dan kun je onze klantenservice als volgt bereiken:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken.