Skip to main content

Wij stappen per 18 mei over van Ziggo naar KPN. Nu krijgen we vanuit KPN de vraag wanneer we de monteur langs willen hebben om onze glasvezelverbinding aan te sluiten. Moet dit dan een datum zijn na 18 mei of is het handiger om deze afspraak voor de 18e in te plannen?

 

bvd, TijnvA

Hi Tijn, welkom op het forum.

De vraag is waar deze monteur voor bedoeld is. Is de glasvezelaansluiting in jullie meterkast helemaal afgemaakt? Zou je eventueel een foto ervan willen plaatsen? Als dat nog niet zo is, dan moet die monteur zo snel mogelijk komen. Dat is een monteur van de netwerkbeheerder. Wanneer dit wel klaar is hoeft er alleen nog een monteur van ons als provider nog langs te komen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

 


Hallo Alex, ik heb m’n profiel aangevuld. 

Gr Tijn 


Op die foto zie ik nog geen glasvezelkastje, ik zie stroomkastje en volgens mij een stroommeter. Zijn er verder geen kastjes in de meterkast? In sommige gevallen is het geplaatst in de woonkamer aan de kant van de weg. Dit is zo te zien geen nieuwbouw, klopt dit? 

Ik zou in dit geval de monteur iets eerder inplannen dan de einddatum bij Ziggo, ik zie dat je Ziggo zelf hebt opgezegd. Persoonlijk zou ik een overlaptijd van 5 werkdagen hanteren, maar die beslissing laat ik uiteraard aan jou over. 

 


Of het zit achter de sjoelbak :-)


Of het zit achter de sjoelbak :-)

Ha, ik had niet eens door dat dat een sjoelbak was. :sweat_smile:


Gevonden! 😁

 

 


Dat lijkt allemaal goed te gaan. Plan die monteur gewoon in. Zoals ik zei, mijn advies is om in ieder geval enkele dagen overlap te hanteren. :)