Skip to main content

ik zou graag de monteurs afspraak verzetten maar…. hoe ???

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @veenema, welkom hier. Een monteurs afspraak verzetten kun je online regelen. Laat je weten of dat lukt? Ik hoor het graag.


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Zit momenteel in buitenland, heb morgen 28.10.’ 21 een monteursafspraak thuis. Diverse malen 0800-0402 gebeld, dagen achtereen, krijg telkens een bezet toon i.p.v. de gebruikelijke menukeuze.

Online verzetten lukt ook niet.

Dus staat er morgen middag een monteur voor de gesloten deur, vervelend is dat.


Helaas werkt het bellen met een 0800 nummer niet in het buitenland volgens mij. Maak je geen zorgen, er zullen niet zomaar kosten worden geschreven, wel kan je morgen een paar keer gebeld worden door de monteurnom te vragen waar u bent. Als je weer terug komt zal je een briefje van ons in de brievenbus hebben dat u bent gemist. 


@Ik_Hussel 

Bedankt voor jouw antwoord!

Eerder is het me wel gelukt om vanuit buitenland naar 0800-0402 te bellen, dit keer lukte het dus niet (meer).

Dat er niet zomaar voorrijkosten worden gerekend had ik al gehoord, maar ik vind het vervelend als iemand voor de gesloten deur staat en daardoor onnodig tijd & km kwijt is.

Het is me gisteren avond nog wel gelukt om de afspraak te verzetten door eerst met de digitale assistent en vervolgens met een echte medewerker te chatten. Deze medewerker was geduldig, vriendelijk en behulpzaam - 5 sterren voor Michel van de KPN :)

 

 


Hallo @Isa-bel het zou moeten lukken met +31612001200