Skip to main content

Beste KPN, 

Wij gaan binnenkort verhuizen en hebben een nieuw contact bij KPN afgesloten voor internet. We hebben de bevestigingsmail ontvangen. De monteur komt langs op een datum die ons niet uitkomt en we willen de datum verzetten. Dit lukt echter niet, ik probeer het al ruim een week. Ik krijg de melding: “het is op dit moment niet mogelijk om een monteursafspraak in te plannen”. Ik heb vorige week een medewerker gesproken van de servicedesk, hij zou een ticket aanmaken en we zouden teruggebeld worden om de datum te verzetten. Nog geen telefoontje gehad helaas. Hoe verzet ik de afspraak?

Goedemorgen @Mafspraak en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt gevonden! Ik kijk graag eens met je mee en hoop je vanuit daar duidelijkheid te kunnen verschaffen. Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder.


Hoi @Mafspraak , ik heb niks meer van je gehoord maar vroeg me af of ik nog iets voor je kan betekenen!


Goedemorgen @Mafspraak , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik dit topic. Hopelijk is het nog gelukt om de afspraak met de monteur te verzetten!


Reageer