Skip to main content
Vraag

Afspraak monteur verzetten

• August 31, 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Beste KPN, 

Wij gaan binnenkort verhuizen en hebben een nieuw contact bij KPN afgesloten voor internet. We hebben de bevestigingsmail ontvangen. De monteur komt langs op een datum die ons niet uitkomt en we willen de datum verzetten. Dit lukt echter niet, ik probeer het al ruim een week. Ik krijg de melding: “het is op dit moment niet mogelijk om een monteursafspraak in te plannen”. Ik heb vorige week een medewerker gesproken van de servicedesk, hij zou een ticket aanmaken en we zouden teruggebeld worden om de datum te verzetten. Nog geen telefoontje gehad helaas. Hoe verzet ik de afspraak?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 5, 2020

Goedemorgen @Mafspraak en welkom hier op het KPN forum :)

Leuk om te zien dat je ons via deze weg hebt gevonden! Ik kijk graag eens met je mee en hoop je vanuit daar duidelijkheid te kunnen verschaffen. Zou je daarom je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 11, 2020

Hoi @Mafspraak , ik heb niks meer van je gehoord maar vroeg me af of ik nog iets voor je kan betekenen!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 16, 2020

Goedemorgen @Mafspraak , omdat ik niks meer van je heb gehoord, sluit ik dit topic. Hopelijk is het nog gelukt om de afspraak met de monteur te verzetten!