Skip to main content

Hallo KPN,

ik heb morgen een afspraak met een monteur, maar aangezien er geen contact opgenomen is voor deze afspraak en ik bericht kreeg dat dit door ging op deze dag, is er niemand thuis. Graag zou ik de afspraak willen verzetten en heb dit al meerdere keren geprobeerd via de online functie, maar deze werkt niet. Vandaar dit bericht op deze manier, aangezien ik via de site geen contact met jullie kan opnemen. De afspraak stond gepland op ma 23-11-2020 van 12,00-14.00u.

Helaas zullen medewerkers op dit forum pas over enkele vragen reageren. Drukte op het forum is hiervoor de reden. U kunt bellen met 0800-0402 en tegen de computer zeggen dat je een medewerker wilt spreken.


Hi @RobiHbn, niet zo handig dat er zonder overleg een afspraak is gemaakt, nu hebben jullie er helemaal geen rekening mee kunnen houden :grimacing:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of het ons wel gaat lukken om de afspraak te verzetten. Mocht dat het geval zijn, op welke dagen/tijdstippen zouden we de afspraak dan kunnen zetten?


Hallo Maya,

Bedankt voor het bericht. Ik heb de gegevens ingevuld. Als het mogelijk is, zou ik graag de afspraak op vrijdag 27 november vanaf 9.00u laten doorgaan.

 

Met vriendelijke groet,

 

Robin Houben


Hi Robin, de 27ste om 9 uur is helaas niet mogelijk. Wel tussen 10 en 12. Ik heb de afspraak alvast verplaatst naar dat tijdstip.


Dat is prima! Bedankt!