Skip to main content

Ik probeer mijn afspraak te wijzigen met de KPN monteur. Maar ik kan telefonisch niemand bereiken. Via de chat ook niet. Daarbij doet de webpagina voor het online verzetten van afspraken het ook niet. Kan iemand mij helpen?

Hallo @tdv2 ,

De chat bestaat niet meer sinds 1 juli 2022.

Je kunt KPN wel bellen tussen (doordeweeks) 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.

Maar het is druk, dus je hebt geduld nodig. Om 8.00 's-ochtend is het nog niet zo druk, misschien een idee voor morgenochtend? 

Je kunt het eventueel ook via Twitter of Facebook proberen of hier via het forum. 


Ik probeer al een week op verschillende tijdstippen en manieren een afspraak te verzetten

dit lukt niet!

Aangezien ik in de zorg werk, kan ik niet op elk gewenst tijdstip prive zaken regelen

Morgen komt er dus iemand voor niets aan mijn deur helaas….


Beste @PBVT, jammer om te lezen! Heb jij contact opgenomen met 0800-0402? Mijn collega's staan je op doordeweekse dagen en zaterdag graag te woord op kantooruren. Ook heb je een e-mail gekregen met een bevestiging van de afspraak, daar zou je ook een wijziging in moeten kunnen aanpassen. Via het forum duurt het altijd even voordat er iemand op je topic reageert, dit soort vragen zijn dus minder geschikt ervoor. Mocht je toch willen dat ik met je meekijk, laat je het dan weten?