Skip to main content

Overgestapt naar kpn. Monteur maandag geweest maar ivm Corona mocht hij alleen de router installeren. Afspraak was overal WiFi in en om t huis. Maar dat kon niet vanwege Corona Inmiddels al mijn  Data op Omdat er geen WiFi buiten en boven is Mail gestuurd maar nog niks gehoord  
Bij afsluiten contract dit duidelijk besproken.  Veel moeite moeten doen om de tv’s boven aangesloten en ingesteld te krijgen. Baal hier enorm van   Ben in staat om alles weer op te gaan zeggen omdat afspraken niet nagekomen worden maar wacht nog even af 

 

Admin: eigen topic voor je gemaakt

Hallo @A Hempelman,
De afspraken worden eigenlijk goed nagekomen. Door de maatregelen omtrent corona zijn monteurs opgedragen om tijdelijk alleen de noodzakelijke handelingen te verrichten. Op dit moment is het dus enkel het aansluiten van je modem om je diensten werkende te maken. TV ontvangers en alle andere zaken dient de klant in deze zelf te doen.  KPN heeft in de KPN Thuis app een '’Wifi manager'’ zitten, heb je deze al eens doorlopen om te kijken of de wifi beter geoptimaliseerd kan worden? Mogelijk kom je in aanmerking voor experia wifi in bruikleen.  Hopelijk mogen monteurs snel weer meer zaken doen bij klanten thuis, maar houd deze pagina in de gaten voor verdere updates. 


KPN heeft nooit beloofd dat u buiten ook wifi zult hebben.


Goedenavond @A Hempelman en welkom op het forum! En bij KPN :)

 

Eigenlijk kan ik niet zo veel meer toevoegen aan het bericht van @ChrisWissink. Ik hoop oprecht dat je de KPN Wi-Fi Manager een kans wil geven. Voor wat betreft Wi-Fi buiten; @Nick83 geeft het al aan, wij kunnen niet garanderen dat je ook buiten goede Wi-Fi hebt. Je geeft verder nog aan dat je een mail hebt gestuurd maar hier nog geen reactie op hebt gehad. Dat kan kloppen omdat we de mail niet gebruiken als ingang voor klantcontact. Dit kan telefonisch (0800 0402, gratis), via Facebook of Twitter, het Forum en via de chat. Ik ben dan ook bang dat je op deze mail geen reactie zult krijgen. Mocht je ergens niet uitkomen of hulp nodig hebben, laat het ons dan vooral weten!


Ok in mijn klacht stond dat ze mij zouden bellen maar ga morgen zelf bellen


Wat kost t mij om extra WiFi punten te creëren 


Hallo @A Hempelman,
Als je de Wifi manager doorloopt krijg je zoals @JanZ_ aangeeft mogelijk Experia wifi (de wifi manager bepaald het) Deze dien je alleen wel altijd bekabeld aan te sluiten om te gebruiken voor beter wifi.

KPN heeft sindskort ook SuperWiFi. Deze kosten normaal €199,99 maar voor klanten €149,99 voor 2 punten. Het ene punt blijft altijd verbonden aan de experia box en het 2e punt kan draadloos worden geplaatst op een plek waar het bereik nog redelijk goed is. 
- Je kunt hier meer informatie vinden over de KPN SuperWiFi.
- Je kunt hier meer informatie vinden over de KPN Experia WiFi.
- Je kunt de SuperWiFi punten via deze pagina aanschaffen. 


Reageer