Skip to main content

Ik moet van KPN over naar glasvezel. Het kastje hangt er al een jaar. Een mail van de minkukels van roamler om een afspraak te maken. Oké, ik neem een vrije dag. Een dag van tevoren een mail dat ze hebben geprobeerd te bellen (pertinent niet waar) en dat ze de afspraak annuleren. Kan gebeuren. Nieuwe afspraak. Na een week of 4. Wederom een vrije dag. Je raad het al. Zelfde laken een pak. Af gemaild, niet gebeld zoals ze zeggen. Gebeld. Ja heel vervelend. Ja ik begrijp het. (Ik denk het niet) ja een nieuwe afspraak. Nee deze zeggen we niet af. Weer een vrije dag. Verrassend, ze mailen weer af. KPN gebeld. Nee we kunnen niks doen. U moet bij roamler zijn. Ja maar die komen niet. Ja, nee we kunnen niks doen. Nou…. Jullie hebben ze ingehuurd. Inmiddels kpn 2x 1.5 uur aan de lijn gehad. Ze snappen het… maar doen niks. Ik moet roamler bellen. Die niet komt. 

Het wordt nog erger. Vandaag krijg ik van roamler deze mail….?31-12 en ik heb dus volgens hun al sinds de 17e geen internet meer…. En niet om het een of ander, ik heb nooit een afspraak geannuleerd… dat hebben zij al drie keer gedaan  

 


Hoi @Eve3 . Dat klinkt allemaal niet goed!

Wat is de status nu?


De status is hetzelfde Erwin. Geen glasvezel, geen afspraak. 


Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Ik wil graag even meekijken.