Skip to main content

Ik heb morgen een afspraak met een KPN monteur (afspraak is telefonisch gemaakt op 25 januari.. ik heb nog geen herinnering sms ontvangen.. de vraag is nu … komt tie nu wel of niet tussen de afgesproken uren (15-17).. 

Hoi @Crazy Frog, wil je je profiel voorzien van gegevens. hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee naar de afspraak. 


Hoi @Crazy Frog,

Jij hebt niet meer gereageerd, hopelijk is het gelukt! Als we nog iets kunnen doen hoor ik het graag. 


Hoi.. nou ik heb maar even gebeld met KPN.. afspraak was niet ingepland ondanks een bevestiging via de mail.. nieuwe afspraak gemaakt.. zit al vanaf 08:00 te wachten maar nog geen monteur gezien.. tis weekend .. hij zal eerst  wel uitslapen  


Hoi,

Wat vervelend om te horen dat de monteur in eerste instantie niet was ingepland. Heb je voor deze afspraak wel een bevestiging ontvangen? Het kan kloppen dat de monteur iets later in het ingeplande tijdsblok verschijnt. Dus nog geen reden tot paniek :wink:. Ik ga er vanuit dat de monteur straks gewoon op de stoep staat. Echter mocht dit te lang duren, vul dan jouw profiel aan met jouw postcode en huisnummer en kom even terug op dit topic. Dan kunnen we met je mee kijken. 


Monteur ondertussen nog geweest gisteren? Zo niet, dan kijk ik graag nog even mee. Ik zie je bericht dan wel verschijnen. 


Bart,

De monteur is niet meer geweest. Ik ben nog wel door een medewerkster telefonisch benaderd. Wat blijkt:

  • ik had mijn oude instellingen moeten bewaren en niet die van de nieuwe modem moeten gebruiken.
  • verder blijkt dat mijn snelheid niet hoger kan zijn als de 16,2 mbs die ik nu binnen krijg. Dit komt blijkbaar omdat de centrale kast aan de andere kant van mijn stad staat :thinking:
  • Als ik sneller internet zou willen hebben moet ik een andere provider kiezen :scream:  
  • Voorlopig laat ik het even zo.. ik vind KPN een prima provider.. misschien is de internet verbinding aan deze zijde van de stad nu minder omdat bijna iedereen vanuit huis werkt oid. 
  • iig bedankt voor je antwoord.. vr gr 

 


Helemaal duidelijk. Fijn dat je nog wel gebeld bent. 

Mocht je nog verdere vragen krijgen, dan horen wij graag weer van je.