Skip to main content
Antwoord

Afspraak verzetten lukt niet, monteursafspraak om 08:00 terwijl ik er niet ben

• May 25, 2025
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik probeer al sinds gister een afspraak te verzetten die men heeft ingepland voor 08.00 uur s'ochtends op maandag. Ik ben echter gewoon niet thuis. Het online verzetten werkt dus al meer dan 24 uur niet. Bellen kan ik ook niet want de klantenservice is alleen bereikbaar op werkdagen. Monteur gaat dus voor niets komen. 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Beste antwoord door Bastiaan Sahetapy

Bedankt voor uw reactie. Het probleem is echter ook dat ik vanaf ongeveer half 9 helemaal niet meer bereikbaar ben telefonisch. 

Hi,

​​​​​​Zoals​ @Ik_Combineer al aangeeft, heeft u alles gedaan om aan te geven dat het niet lukt. Ook al krijgt de monteur telefonisch geen contact, kijrgt u hoe dan ook een mail om een nieuwe afspraak in te plannen. Via het kaartje dat de monteur achterlaat in de brievenbus leest u hoe u een nieuwe afspraak maakt!

Groet,

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 25, 2025

En uiteraard heeft uw best gedaan om dat door te geven, morgenochtend word u gebeld door de monteur en dan geeft u aan er niet te zijn. Hij of zij stuurt dan een mailtje om een nieuwe afspraak te maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Bedankt voor uw reactie. Het probleem is echter ook dat ik vanaf ongeveer half 9 helemaal niet meer bereikbaar ben telefonisch. 

Bastiaan Sahetapy
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+5

Hi,

​​​​​​Zoals​ @Ik_Combineer al aangeeft, heeft u alles gedaan om aan te geven dat het niet lukt. Ook al krijgt de monteur telefonisch geen contact, kijrgt u hoe dan ook een mail om een nieuwe afspraak in te plannen. Via het kaartje dat de monteur achterlaat in de brievenbus leest u hoe u een nieuwe afspraak maakt!

Groet,

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • May 25, 2025

Ik neem aan dat je door dit topic te maken en bewijs te hebben dat je op tijd bent dus geen voor rij kosten krijgÂ