Skip to main content

Ik heb KPN tv, internet en bellen besteld. We zaten bij XS4ALL. Nu is er een afspraak gemaakt voor de installatie, maar dan kan ik niet. Klikken op”afspraak verzetten” werkt niet. Het lijkt alsof de pagina in een loop zit (zie hieronder)

Oneindige loop van KPN

. Dit werkt dus niet en ik begrijp als ik het forum lees, dat meer mensen er last van hebben.

Nergens een telefoonnummer te vinden om informatie te krijgen.

Wat ik wil

Afspraak verzetten, kan dezelfde dag wel, maar dan vanaf 13.30 uur.

Ik wil ook graag weten of ik mijn e-mail adres van xs4all kan behouden (vermoedelijk niet) en of ik dan een nieuw kpn e-mail adres kan aanmaken. Ook dat lukt niet. Van wanneer zou zo'n kpn e-mail adres actief zijn?

Hallo @MBMW , KPN is te bereiken via 0800 0402, de chat, Twitter of Facebook.

Een KPN-mailaccount kun je aanmaken een paar dagen nadat je KPN-abo actief is.

Succes.

 


Hoi @MBMW!
Ik zag dat je inmiddels je profiel had ingevuld en dat je telefonisch contact hebt gehad met onze helpdesk. Is het inmiddels helemaal in orde gekomen of heb je mijn hulp nog nodig?


De afspraak is nog steeds niet verzet. Dat kon niet, is mij verteld, tot vlak voor de eigenlijke afspraak. De computer had hem ingepland en dat kon niet worden gewijzigd. Wel is er als het goed is een notitie bij gevoegd waarop staat dat ik dan niet kan maar wel op een later tijdstip die dag. Ik hoop dat het goed gaat komen.

 

Wat mij nog niet lukt is een e-mail adres aanmaken. Ik krijg een foutmelding.

Bedoel je met “ Een KPN-mailaccount kun je aanmaken een paar dagen nadat je KPN-abo actief is. “ dat ik moet wachten totdat ik over een maand daadwerkelijk ben aangesloten op KPN om een e-mail adres aan te maken? Het zou jammer zijn als dat pas dan lukt. Dan moet ik mensen twee keer gaan verwittigen over een e-mail wijziging (een keer naar een tijdelijk e-mail adres, een keer naar het definitieve nieuwe).

 

 

 


Uw XS4ALL adres blijft 6 maanden actief nadat u daar opgezegd heeft. Dus u hoeft niet zo'n haast te maken met het KPN mail adres.


Of kan ik toch mijn xs4all mail behouden? Dat lijkt erop als ik kijk naar https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

 


Ik heb je gegevens erbij gepakt @MBMW maar jouw afspraak kan gewoon verzet worden, geen enkel probleem! (een notitie erbij zetten waarin staat dat je 's ochtends niet kan is iets wat niet mogelijk is) Zal ik de afspraak verzetten voor jou naar in de middag?

Een e-mailadres aanmaken kan inderdaad pas zodra je bent aangesloten, een Xs4all e-mailadres behouden bij KPN kan helaas niet. De hulppagina waar je een printscreen van meestuurt heeft het puur en alleen over het instellen van een Xs4all e-mailadres in een e-mailprogramma.


Ik zie nog steeds niet dat ik hem zelf kan verzetten, dus als je hem kan verzetten: heel erg graag! 's middags is prima. Ik ben vanaf half 2 thuis.

Oké, ik had al ergens gelezen dat mijn xs4all mail adres niet kon worden meegenomen. Ik ga mijn e-mail subscriptions komende tijd maar eens goed onder de loep nemen.

Dank je wel voor de moeite.


Je krijgt straks een e-mail met hierin de bevestiging van de nieuwe afspraak :smiley:


Het jammere is dat niet alleen de tijd is veranderd, maar ook de dag…. eerst was de afspraak woensdag 29 september. Nu is hij verplaatst naar donderdag 30 september. En heb ik afspraken 's middags. Het gaat niet helemaal lekker.

Ik kan eigenlijk alleen maar op dinsdagochtend en woensdagmiddag. Komende periode kan ik niet op de maandagen en vrijdagen. Donderdagmiddag is alleen mogelijk op 16 september en 21 oktober….

Ik geef maar even op wanneer het wel kan:

  • Dinsdagochtend 28 september tot 13.00 uur
  • woensdagmiddag 29 september vanaf 13.30 uur
  • (Donderdag 30 september NIET)
  • dinsdagochtend 5 oktober tot 13.00 uur
  • woensdagmiddag 6 oktober vanaf 13.30 uur

Ik hoop dat er toch nog een plekje gevonden kan worden voor een afspraak.

Overigens: ik zie de afspraak nog steeds niet in mijn KPN en kan hem ook niet veranderen in MIJN KPN.

Groet, Monique

 

 


Ah dat is jammer inderdaad :disappointed_relieved:

Ik heb een nieuwe, betere afspraak voor je gemaakt, je moet er dan wel even vroeg voor uit. De nieuwe afspraak is 5 oktober tussen 08:00 en 10:00


prima. Dat gaat zeker lukken. We zijn altijd vroeg op, dus geen enkel probleem.

Dank je wel.