Skip to main content

goede avond allemaal,hier het kpn probleem,

wij hebben op 03-06-2020 kpn opgezegt en zijn terug naar ziggo gegaan door allerlij problemen met kpn

op 05-06-2020 zijn wij gebeld door kpn om onze overstap naar ziggo niet te doen als kpn een goed aanbod had dus zijn we overstag gegaan en is ons vooraf door de verkoper toe gezegd dat er een monteur zou komen  ,,voor de zoveelste keer,, om alles goed na te kijken en nieuwe wifi ontvangers te plaatsen,!!!!!!

dan komt je nieuwe overeenkomst per pdf binnen staat er niets van de monteur in van wat er afgesproken was heb de andere dag gelijk terug gebeld naar kpn maar de verkoper van de dag er voor was er niet dinsdag weer !!! er word een terugbel bericht voor hem weg gelegd,,heel de week gewacht mooi niets,

heb daarna zelf maar weer gebeld,en we zouden binnen drie werkdagen terug gebeld worden, nou je raad het al tot op heden helemaal niets meer vernomen van dat KPN, wij zijn het nu meer dan zat en hebben nu dan toch maar besloten om terug te gaan naar ziggo.

KPN bedankt voor alle mooie afspraken die jullie gemaakt hebben en voor alle problemen die we  ,,nog,, hebben van dat alles in een pakket van KPN  in een jaar tijd zes maal op de stoep voor allerlij storingen !!!

niet normaal toch of wel ????

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

De wettelijke bedenktijd is voor online of telefonische aankopen 14 dagen. Ik zou je nieuwe overeenkomst maar even goed nakijken als ik jou was, voordat je overstapt. 


Hoi @Flipper100, welkom op het forum!  
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder. Heb je nog contact gehad met de monteur of opzeggingsafdeling?
Als je wilt kijk ik natuuriljk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Flipper100, welkom op het forum!  
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
We zijn inmiddels al weer een paar dagen verder. Heb je nog contact gehad met de monteur of opzeggingsafdeling?
Als je wilt kijk ik natuuriljk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

hallo thomas,

ik heb intussen contact gehad met kpn,waarin ze mij vertelde dat de verkoper/medewerker van kpn helemaal fout zat, door iets toe te zeggen dat op dit moment niet mogelijk is door de corona,

de monteur zal op een later tijdstip wel komen als de regels zijn veranderd ivm de corona maatregelen.

e.e.a. is ook terug te zien in *********..

mvg frank schijven.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)


Bedankt voor je toelichting en gegevens Frank, 
Ik heb meteen even met je meegekeken en zie ook deze toezeggingen staan. Zodra het weer mag komt hier een monteur voor langs.
Als je wilt kan ik later deze week even voor je kijken of er al weer wat mogelijk is.


Bedankt voor je toelichting en gegevens Frank, 
Ik heb meteen even met je meegekeken en zie ook deze toezeggingen staan. Zodra het weer mag komt hier een monteur voor langs.
Als je wilt kan ik later deze week even voor je kijken of er al weer wat mogelijk is.

dat zou netjes zijn mvg frank

 


Bedankt voor je geduld Frank, we kunnen inmiddels weer monteurs inplannen!

Alle aantekeningen staan in je dossier dus het makkelijkste is om deze afspraak telefonisch te maken via 0800-0402. Mijn collega daar kan dan een afspraak voor je inplannen! 
Je kunt ook je telefoonnummer achterlaten op www.kpn.com/opzeggen, dan bellen mijn collega's jou terug.


Goedenavond @Flipper100, is het nog gelukt met een van mijn collega's een afspraak in te plannen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!


sorry voor de late reactie van mij, 

heb zo juist gebelt met kpn maar zij krijgt het niet voor elkaar om een afspraak te maken voor een monteur, moest het zelf maar proberen via mijn kpn............ 

mvg frank 


Dat is balen zeg! Ik heb mijn collega's van de betreffende afdeling verzocht hierover contact met jou op te nemen. Houd er rekening mee dat zij mogelijk vanaf een afgeschermd nummer zullen bellen. 
Wil je mij laten weten als je ze gesproken hebt? Ik ga er vanuit dat dit deze week nog zal gebeuren.


Hoi @Flipper100, ik heb mijn collega's nog even aan de mouw getrokken. Volgens mij is er nog geen contact geweest!


hoi thomas, 

klopt heb nog niets vernomen van kpn.. 

mvg frank. 


Het schiet niet op Frank, ik ga het via een andere weg regelen. Ik stuur je een Privébericht!


nou leuk zit er een monteur mag hij niets doen aan de Wi-Fi er mag niets verandert worden om dat ze van niets weten bij kpn pffff, de monteur zit al 45 min. te bellen, nou wij hebben er genoeg van en stappen vandaag nog over!! 


eindelijk opgelost na een uurtje bellen en hier en daar een  vloek naar kpn heeft geholpen 

ipv weer afschuiven naar een andere colega die er niet is/was.

 

maar het is voor mekaar we hebben eindelijk de super wifi in huis


Hoi @Flipper100, excuses dat het allemaal zo heeft moeten lopen maar fijn dat het toch eindelijk allemaal geregeld is! 
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!


Hoi @Flipper100, excuses dat het allemaal zo heeft moeten lopen maar fijn dat het toch eindelijk allemaal geregeld is! 
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Â