Skip to main content

Beste,

 

Ik heb vorige maand de overstap gemaakt van Ziggo naar KPN. Hier heb ik nu al grote spijt van. Beloftes zijn gedaan worden niet nagekomen.

Om te beginnen. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht. Daar heb ik besloten om naar KPN over te stappen (mobiel ook, maar dat doe ik nu niet meer). Bij de start heb ik aangegeven (telefonisch) om wat later te starten ivm de verbouwing. Er werd me gezegd dat dit niet verstandig was ivm levertijd en acties gratis wifi verbeterpunten. Dit zou verder geen problemen opleveren.
Ik had een Fritzbox als modem besteld.
De monteur kwam aan en vertelde me gelijk dat de meegeleverde wifiversterkers niet werken met de Fritzbox en dat er geen versterkers van Fritzbox via KPN geleverd kunnen worden.
Dit was voor mij wel van groot belang. Toen tijdje met klantenservice gebeld, alles is toen nagelopen en uiteindelijk toch maar de Fritzbox laten vallen en voor de experia box gegaan omdat dit met de versterkers communiceerd. De Fritzbox is wel gefactureerd… Dit zou met een credit worden teruggedraaid. U snapt wel dat er niet geleverd kon worden van wat ik had besteld en gewenst. Maargoed als dan alles maar werkt. De monteur heeft toen de wifiversterkers niet geïnstalleerd en ook de tv niet geïnstalleerd want dit kon niet ivm verbouwing en verkeerde levering.
Nu was dit volgens de monteur geen probleem door dit probleem kon dit ook andere keer, daarnaast is mij aangeraden om vorige maand al te starten door kpn.
Nu heb ik een maand niet of nauwelijks gebruik gemaakt van de 1e maand KPN, en wil ik nu alles gebruiken, maar werkt nog niet, wifi is niet geinstalleerd en tv werkt niet. Nu vroeg ik of er een monteur nog dit kon repareren en nu worden hier kosten voor gerekend.. Dit verbaasd me omdat dit niet de afspraak was.
Ik wilde ook met mobiel bij KPN maar dit incident doet me twijfelen en ik voel me zacht gezegd belazerd. Ik wil graag een oplossing zodat ik weer naar tevredenheid klant ben. Mocht dit niet kunnen dan wil ik graag weten hoe ik zsm kan opzeggen. Ik zou dit erg jammer vinden, maar ik hecht wel waarde aan beloftes en afspraken. Er zijn fouten gemaakt en ik wordt hier nu de dupe van.

Groeten,

Robbert

Je hebt denk ik niet echt de beste monteur gehad. De super wifi's werken prima op de Frtitzbox alleen niet samen met de Fritzbox.  Maw de wifi van de Fritzbox moet uit. Dat is bij alle nietkpn modems zo. Zolang het modem geen verbinding heeft gemaakt betaal je ook niet. Maar waarom werkt de tv niet? Is er een kabel naar de tv ontvanger?


Je hebt denk ik niet echt de beste monteur gehad. De super wifi's werken prima op de Frtitzbox alleen niet samen met de Fritzbox.  Maw de wifi van de Fritzbox moet uit. Dat is bij alle nietkpn modems zo. Zolang het modem geen verbinding heeft gemaakt betaal je ook niet. Maar waarom werkt de tv niet? Is er een kabel naar de tv ontvanger?

Nou de monteur heeft de tv en superwifi's ook niet aangesloten, Zelf lukt dit niet


Hoe is de situatie nu dan? Is er wel een modem aktief?


Hoe is de situatie nu dan? Is er wel een modem aktief?

Dat wel, alle utp kabels heb ik doorgetrokken, echter geen utp kop erop. Dat lukt me niet

 


Ok dus je kunt wel de wifi van het modem gebruiken. Voor mijn beeldvorming,  het gaat dus om connectors zetten aan de bekabeling en het plaatsen en installeren van de wifiversterker? En de tv ontvanger(s). Overigens is dat installeren zelf simpel te doen maar dat terzijde.


Ok dus je kunt wel de wifi van het modem gebruiken. Voor mijn beeldvorming,  het gaat dus om connectors zetten aan de bekabeling en het plaatsen en installeren van de wifiversterker? En de tv ontvanger(s). Overigens is dat installeren zelf simpel te doen maar dat terzijde.

Klopt en daar moet ik nu 75,- aan monteurkosten aanbetalen. Dat weiger ik omdat dat niet de afspraak was. Net iemand gesproken, super goed gesprek er komt morgen een monteur langs. Hoop dat dit kosteloos is anders ga ik terug naar ziggo


Ok dus er is aktie ondernomen.  Mochten er nou toch kosten op de faktuur staan maak daar dan melding van hier op het forum.  De medewerkers hier kunnen wat meer dan de telefonische klantenservice😉.


Ok dus er is aktie ondernomen.  Mochten er nou toch kosten op de faktuur staan maak daar dan melding van hier op het forum.  De medewerkers hier kunnen wat meer dan de telefonische klantenservice😉.

Top dankjewel!

 


Hoi @Liebr. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Is de monteur al bij je langs geweest en heeft hij het kunnen verhelpen? Laat je even jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor je uitzoeken of er kosten in rekening zijn gebracht.  


Hoi @Liebr. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Is de monteur al bij je langs geweest en heeft hij het kunnen verhelpen? Laat je even jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel? Dan kan ik voor je uitzoeken of er kosten in rekening zijn gebracht.  

Beste Vikash,

 

Monteur is langs geweest, erg tevreden over zijn service. Patrick heette die volgens mij. 

Kosten wel 55,- maar kort daarna ben ik door KPN gebeld en dit bedrag wordt verrekend, kortom zeer tevreden over de service en oplossing. 

Dank daarvoor


Wat goed om te lezen dat de monteur het probleem heeft verholpen en dat de kosten hiervan worden verrekend. Graag gedaan!😊