Skip to main content

Goedemiddag ik sta voor donderdag de 28e gepland om glasvezel in mijn huis te laten brengen.

maar ik wil hier van af zien. er is ook niemand thuis donderdag.

ik heb meerdere mail gestuurd en geprobeerd te bellen, maar helaas.

ik neem geen abonnement van de KPN blijf bij Ziggo.

ik hoor graag van jullie.

 

*admin: privégegevens verborgen

Dit is niet het bedrijf die glasvezel aanlegt.  U moet zijn bij kpnnetwerk.  Kijk op kpnnetwerk.nl. voor de contactgegevens.  Overigens raad ik u aan om wel de glasvezelaansluiting te laten installeren.  Als u of een bewoner na u dat later wil laten doen kan dat veel geld kosten. U hoeft geen klant te worden van kpn.


Hallo @Ronald Post , als aanvulling op de reactie van @Joep1965 , als je in een huurhuis woont, is het de huurbaas of woningstichting die bepaalt of er wel of geen basisaansluiting geplaatst wordt.

 


@JanD, Als je in een huurhuis woont ben je niet verplicht om toegang te verlenen om glasvezel aan te laten leggen, de eigenaar mag wel bepalen of het wel of niet in de woning aangelegd mag worden en zal de hele procedure moeten doorlopen om een huurder toegang te laten verlenen, verplichting is er alleen bij noodzakelijke zaken.


Hoi @Ronald Post . Welkom op het forum.

Als dit om de fysieke aanleg van glasvezel gaat moet je bij KPNNetwerk zijn:

https://www.kpnnetwerk.nl/

 

In de meeste gevallen ben je niet verplicht om een abonnement af te nemen en is het verstandig om de aansluiting wel te laten installeren. Zo kun je in de toekomst altijd nog besluiten om over te stappen.  Als glasvezel later nog aangesloten moet worden kan het wel in de papieren lopen.