Skip to main content

 

Goedemiddag, helaas moet ik dit via forum melden en vraag stellen. ( had het ook via Mail kunnen doen, maar dat kan niet meer )

Via Beste Jórg Kramer, Ik ontving afgelopen maand diverse telefoontjes en brieven  om over te stappen (mobiel)van Vodafone naar KPN. Omdat ik al internet ,tv aansluiting etc. via KPN had lopen ben ik na een aantal telefoontjes van een verkoper overgestapt en heb een galaxy s20 plus besteld. 

Tot mijn verbazing kreeg ik 1 dag na ontvangst van de rekening de info dat via Samsung en KPN eer en actie opgestart was met gratis earbuds bij aanschaf .  Ik heb Samsung een mail gestuurd.

Ik ontving nu via Samsung onderstaand bericht waarmee ik dus totaal NIET tevreden ben. Ik begrijp best wel acties, maar als de verkoper van KPN een beetje snugger was geweest had hij mij kunnen melden dat ik even n paar dagen moest wachten alvorens contract af te sluiten.

Best Jórg, ik doe nu een beroep op je en hoop dat jij, als directeur in deze, die earbuds  alsnog kan regelen voor mij.

Ik verneem heel graag van je.

 

René van der Burg

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 
 
Beste René,

Onlangs heb je deelgenomen aan onze Samsung Galaxy Buds+ promotie met registratienummer (...). We kunnen je deelname helaas niet goedkeuren omdat jouw registratie niet voldoet aan de actievoorwaarden.

De reden hiervoor is:
 
  • Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.


Wil je de actievoorwaarden nog eens nalezen, klik dan hier. Heb je hier nog verdere vragen over neem dan contact met ons op.


Met vriendelijke groet,
 
 
 
 

Beste @rburg, welkom! Wat spijtig dit 😞. Het kan gebeuren dat als Samsung zo'n actie op touw zet, wij dit niet van tevoren mogen communiceren. Wel heb je, op het moment dat je je bestelling doet, 14 werkdagen te tijd om deze te annuleren. Als je dat had gedaan, zou je een nieuwe aanvraag in de actieperiode hebben kunnen doen. Begrijp ik goed dat dat jou niet uitgelegd is? Mijn excuses hiervoor! Ik kan je op dit moment helaas niet alsnog van gratis earbuds voorzien. 


Dank voor je informatie.ik had geen ander antwoord verwacht van jullie.(niets persoonlijk bedoeld ) 

Ik ben echt teleurgesteld en had achteraf gewoon nog 3 maanden moeten w8en om weg te gaan bij VODAFONE

Ik ga nu overwegen en bekijken hoe ik privé en zakelijk verder(of) niet, met kpn verder ga.

 

 

 


Terecht dat je baalt @rburg. Alleen is het niet fair om KPN hier verantwoordelijk voor te houden. Providers mogen dit soort acties van te voren niet communiceren omdat anders iedereen wacht met verlengen totdat zo’n aanbieding actief wordt. 


Begrijpelijk dat je teleurgesteld bent hierover, ik zou dat ook zijn 😞. Zoals JuanNegro aangeeft, hebben we hierin niet altijd een keuze. Ik kan er dus niets anders van maken.


sorry hoor ik bedoel het niet verkeerd

maar je stemt zelf toe en je gaat akkoord

als een dag later of een week later in een keer een actie komt dat is dan niet aan de verkopende partij

je bent zelf akkoord gegaan

je kunt je nog wel beroepen op die 2 weken retour recht

als ik deze week bij de super een kist Grolsch koop en de week daarop is het 9,99 euro

ga ik dan ook terug nee je gaat met de koop akkoord

nogmaals ik bedoel het niet verkeerd maar wil het melden dat het met alle acties zo werkt

als je nu “gratis” oordoppen hebt heb je volgende maand bv een gratis QI “draadloze” lader

en een tijd geen acties en dan weer wel