Skip to main content

klant van kpn wilde naar  t-mobile, toch maar niet , kpn verteld je kan alles per direct laten stopzetten. Dit gedaan mooi mail t mobile we bleven klant van kpn. Maar wat gebeurde er in het weekend werden we toch afgesloten. T- mobile gebeld. Nee mevrouw alles is weer over gezet naar kpn. ER IS NIKS VERANDERD IN HUIS AAN KABELS MODEM ENZ. En toch al 13 dagen geen tv en internet. Elke dag bellen we twee keer elke keer het zelfde verhaal ze hebben een ticket aangemaakt. We bellen u terug moet nu nog gebeuren. HELP HELP HELP...

Welkom op het forum @Dopa, hoewel de aanleiding helemaal niet leuk is :slight_frown: Ik kijk graag voor je na wat hier precies gaande is zodat ik je hopelijk van meer informatie kan voorzien!

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hi @Dopa, Ik dacht ik neem even een kijkje in dit topic en zie dat je je profiel hebt ingevuld, Bedankt! Zonder berichtje ontvangen we hier (helaas) geen melding van:disappointed_relieved: . Excuses dus voor de late reactie. Ik heb natuurlijk meteen even met je meegekeken en zie dat er ondertussen (gélukkig) actie ondernomen is! Ons Spoed & Herstel team is druk voor je bezig om je zo snel mogelijk te voorzien signaal:muscle:. Het enige wat we nu kunnen doen is wachten op een terugkoppeling van hen. :book:

Mocht je in tussentijd vragen hebben. Stel ze dan gerust hier! 


Het lijkt er op dat je weer een werkende verbinding hebt @Dopa, kan je dat bevestigen zodat ik zeker weet dat het weer in orde is? :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!