Skip to main content

Er is blijkbaar een storing, maar dit duurt al sinds gisteren. Ik kreeg ook een sms dat ik een monteur afspraak moet maken. Snap er niks van. Moet ik wachten tot de storing wordt opgelost? 

 

Hallo @Sean R 

 

Het kan een valse SMS zijn maar het zou ook met de storing te maken kunnen hebben als je die zelf ook gemeld hebt, staat er een link in of alleen een telefoonnummer.

Kan je een afbeelding plaatsen van die SMS?


 

 


Op de site van kpn staat er dat er een storing is in mijn regio. Ook als ik bel geven ze aan dat er een storing is, maar dit duurt wel erg lang


Die links zien er goed uit, als je zelf contact hebt gehad zou ik gewoon een afspraak maken.

Haal wel even dat plaatje weg want je klantnummer staat erin.


Zowel de ga.kpn link als kpn.com zijn websites van KPN. Mijn advies is dan ook om een afspraak te maken met een monteur. Mogelijk dat ze bij u thuis moeten zijn om de juiste lijn in de centrale opnieuw te verbinden met internet. (Dat gok ik tenminste) 


Dankjewel voor jullie reactie. Beetje een domme vraag, maar hoe kan ik het plaatje met mijn klantnummer verwijderen? 


Bij dat bericht je muis op de 3 puntjes rechtsonderaan dat bericht houden en dan in de popup voor Bewerk kiezen.

Dan het plaatje selecteren en op delete drukken (op je toetsenbord), daarna op Opslaan klikken.