Skip to main content

Afgelopen week een mail ontvangen dat dit weekend de overstap telfort-kpn gaat plaatsvinden, ik zou daar niets van meekrijgen. Dit is nu de 2e dag zonder internet en televisie.

Gisteren 33 minuten in de wacht gestaan bij de helpdesk om te horen te krijgen dat ik maandag weer opnieuw moet bellen met kpn als het probleem nog niet verholpen is. Er schijnen blijkbaar meerdere mensen te zijn met hetzelfde probleem werd mij verteld. 

Hoe kan het als je een product wilt aanschaffen dat je als koning behandeld wordt maar als je een vraag of probleem hebt je aan je lot wordt overgelaten? Ik heb geen mail ontvangen dat er wat problemen zijn en dat ik eventueel wèl hinder kan ervaren.

Om contact te krijgen op het halfuur wachttijd bij de helpdesk na moet je trouwens ook bergen verzetten, overzichtelijkheid is ver te zoeken.

Hallo @Mart81 , de migratie van TFT naar KPN heeft niets met jouw problemen te maken, dat zijn echt 2 losstaande dingen.

KPN kun je bellen, 0800 0402, of chatten.

Succes.

 


Hi @Mart81, wat flauw dat je nu zonder internet en tv zit :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik de oorzaak én oplossing kan vinden!


Gedaan @Maja_ 


@JanD , hoe ben je daar zo zeker dan van? Dan hoor ik ook graag van je wat het wel is. Alvast bedankt


Hallo @Mart81 omdat de migratie een pure administratieve aangelegenheid is en geen technische.

Je heb je modem niet aan hoeven passen of anderszins.

Wat het wèl is kan ik niet beoordelen, dat laat ik graag aan KPN over.

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb heb nog wat informatie nodig om het verder uit te zoeken. Welke ExperiaBox heb je op dit moment en welke kleur hebben de lampjes Power, Internet en Service? Daarnaast ben ik benieuwd of je de ExperiaBox al eens hebt gereset? Als je dit niet hebt gedaan, zou je dit dan alsnog willen doen?


@Vikash Ik heb de experia v8, de lampjes power, broadband, internet en tv branden groen. Gisteren de glasvezel modem gereset en de experiabox ook


@JanD dan is het waarschijnlijk puur toeval


Ik heb zojuist jouw diensten zojuist doorgemeten en kon (nog) niet iets ontdekken. Zou je de stekker van het glasvezelkastje en jouw ExperiaBox uit het stopcontact willen halen en na 2 minuten de stekker van jouw glasvezelkastje weer in het stopcontact doen? Nadat alle lampjes op het glasvezelkastje weer branden kan je de stekker van jouw ExperiaBox er ook weer in doen. Vaak verhelpt dit het probleem, als dit niet het geval is, dan hoor ik het graag van je!  


@Vikash , ik heb ook de dvs opnieuw gesynchroniseerd. Dit leek het probleem te zijn. Bedankt voor het meedenken :thumbsup_tone1:


Goed om te lezen dat het weer werkt. Als je in de toekomst nog ander vragen hebt, dan weet je ons te vinden. Graag gedaan!