Skip to main content

Hoe kan ik een klacht indienen? Ik heb al twee dagen geen internet ( ja ik heb de stroom al van het modem afgehaald etc) en heb meerdere malen geprobeerd te bellen met de klanten service. Helaas wordt er elke keer, zodra ik de wachtrij heb doorlopen, weg gedrukt. Met als gevolg dat ik opnieuw moet bellen, weer in de wachtrij, om vervolgens weer weggedrukt te worden. Als ik hier over een klacht wil indienen behoor ik volgens de site te bellen maar zie bovenstaand probleem. Conclusie: nog geen internet en nog geen hulp dus geen service. Wat te doen?! 

Klacht indienen heeft voor dit geen zin. Duurt 10 dagen voor je een reactie krijg. Je heb hulp nodig en ik ga proberen dit onder de onder de aandacht te brengen zodat het snel wordt opgepikt door een moderater.  Vul jij je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.


Klacht indienen heeft voor dit geen zin. Duurt 10 dagen voor je een reactie krijg. Je heb hulp nodig en ik ga proberen dit onder de onder de aandacht te brengen zodat het snel wordt opgepikt door een moderater.  Vul jij je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag.

Bedankt! Profiel is aangevuld. 


Goedemorgen @Mbeekman het is erg druk ook hier op het forum.  Mijn advies is toch nog een keer te bellen en roep desnoods meteen "ik heb een storing ". Dan krijg je een medewerker.  Het voordeel van een medewerker is dat ze meteen kunnen meten en een monteur inplannen.  


Ik zie dat er een nieuwe modem onderweg is. De vermoedelijke oorzaak. Hoor graag hoe het nieuwe modem werkt.Â