Skip to main content

Wil graag dat er contact met mij gemaakt wordt ben het redelijk zat.

al 2 keer monteur over de vloer gehad melden alle 2 dat ik binnen 4 uur iets zou heren en vervolgens hoor je niets

Ā 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Mijn vermoede is dat De KPN monteur(s) het probleem zelf niet konden verhelpen, dus hebben ze een melding gedaan bij KPN netwerk die het verbindingen onderhoud. Dat van die 4uur dat klopt meestal nemen zelf contact met u op. Mocht dat nog niet gebeurd zijn dan kunt 088-0063744 met Optie 3 benaderen voor een definitieve herstelafspraak.


Hoi @GspĀ .Ā  Welkom op het forum.

Wat heeft die monteur precies gedaan?Ā  Is er al wel een glasvezelkastje in jouw huis afgemonteerd?


Glasvezel kast is gemonteerd blijkt alleen geen licht door te geven glasvezel is niet aangelegd door kpn maar door glasdraad.

helaas communiceren zij niet echt met elkaar en gebeurt er niets,naar meerdere malen bellen komt nu iemand om dinsdag een nieuwe vezel kabel te blazen.

Ben benieuwdĀ 


Laat even weten hoe het af is gelopen. Ik ben wel benieuwd.


Nieuwe kabel geblazen maar helaas niet geholpen volgens glasdraad monteur ligt het aan hetĀ signaal van KPN wat in de centrale kast komt of niet komt ,had hij al eerder gezegdĀ 

ben dus benieuwd wat er nu gaat gebeurenĀ 


Hoi @GspĀ :Ā  Doelde die monteur dan op KPNNetwerk? Dus het fysieke signaal? Of had hij het over KPN de provider (wij?)Ā 

Kun je trouwens je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?


KPN weer langs geweest nu blijkt dat glasvezel kastje in meterkast Ā een breuk heeft moet weer iemand van glasdraad langskomen.

Die had het volgens mij net opnieuw aangesloten zal wel met het in elkaar zetten beschadigd zijn geen idee.

Ga het weer zienĀ 

maar wordt hier niet echt vrolijk van.

Ā 


KPN weer langs geweest nu blijkt dat glasvezel kastje in meterkast Ā een breuk heeft moet weer iemand van glasdraad langskomen.

Die had het volgens mij net opnieuw aangesloten zal wel met het in elkaar zetten beschadigd zijn geen idee.

Ga het weer zienĀ 

maar wordt hier niet echt vrolijk van.

Ā 

:-(Ā  Ā Ik ook niet maar het balletje rolt nu iig. Wanneer komt glasdraad langs?Ā 


Morgen om 07:30

ben wederom benieuwd

Ā 


Glasdraad Ā is langs geweest en het glasdraad lampje brand nušŸ˜€

breuk is hersteld in glasvezel kastje.

Ā bleek ookĀ dat de patch kabel in de grote kast in de waltmanstraat ook een breuk had.

nu dus maar afwachten wanneer kpn langs komt om de boel aan te sluiten,

Ā 


Ik zie voor morgen een monteur van ons staan. Klopt dat, @GspĀ ?


Ja dat klopt ga ervan uit dat het morgen goed komt

Ā 


Hoe is het afgelopen?


Het werkt

moet 2 extra kastjes huren a 5ā‚¬ per maand voor 2 tv waarvan ik dacht dat ze smart waren.

Programma van te voren instellen zodat ze automatisch afspelen kan niet

denk dat er nog meer dingen zijn die wennen zijnĀ 

dus tot op heden nog niet echt blij

Ā 

Ā 

Ā 


Nou ja. FIjn dat de verbinding het in ieder geval doet.

Programma van te voren instellen zodat ze automatisch afspelen kan niet

Wat bedoel je hier mee?Ā 


Nou ja. FIjn dat de verbinding het in ieder geval doet.

Programma van te voren instellen zodat ze automatisch afspelen kan niet

Wat bedoel je hier mee?Ā 

Waarschijnlijk herinneringen instellen op de TV+ ontvanger.Ā 


Dit is de Internet snelheidšŸ˜” draadloos , bedraad is nog langzamer maar dat ligt aan de computer denk ik.

betaal dus voor maximale snelheid

Ā 


NaĀ weer een ochtend bezig geweest te zijn met alle resets en verplaatsing wordt de snelheid er niet beter op

vraag me af wat KPN hieraan gaat doen zelfs als ik naast de meterkast sta is het niet wat er beloofd wordt betaal voor Ā 1gb volgens KPN moet je zeker 75% halen ik haal nog niet eens 40% en het is zeker niet stabiel

Ā 


Wifi beiden we geen enkele garantie.Ā  Bekabeld wel.Ā Ā 

Dit zijn toch hele redelijke wifi snelheden? Hier zou je tijdens het internetten geen negatieve invloed van moeten hebben.